Almadora Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg prøver å åpne metall greia så jeg kan helle oppi vann og spraye rundt. Men jeg får den ikke opp. Noen som vet om det går an? Og Hvordan isåfall? Takk... Er veldig usikker på om dette er rikitg sted så flytt tråden hvis den er postet feil sted Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) . Endret 25. januar 2008 av DiskusJon Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) PRØV! Du skal få deg en KRAFTIG overraskelse. Enting er at den beholdern er under trykk. Når du åpner den, skal jeg si at du får åpnet bihulene dine kraftig. En annen ting. DU må jo lagre vannet med trykk ned i beholderen, men det greier du ikke etter du har ødelagt den. Du greier ikke det. Endret 28. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Trykk i Otrivinbeholderen? På samme måte som i AJAXflaskene da? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvorfor ikke bare kjøpe en liten sånn spray-greie som 9-åringer kjøper med saft elns oppig og spruter på tunga? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) For å åpne den, stikker du et hull i siden på plastikken, heller ut innholdet og fyller med vann. Lim/bruk tape for å tette hullet. Sprut i vei. PRØV! Du skal få deg en KRAFTIG overraskelse. Når du blir litt eldre forstår du hvorfor det skjedde. Er du gammel? 12? Enting er at den beholdern er under trykk. Når du åpner den, skal jeg si at du får åpnet bihulene dine kraftig. En annen ting. DU må jo lagre vannet med trykk ned i beholderen, men det greier du ikke etter du har ødelagt den. Du greier ikke det. Ikke snakk om noe du ikke har peiling på. Dette innlegget går inn i diskusjon.nos hall of fail. Endret 28. november 2007 av Sihar Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Ja det er nok trykk. Samme type beholder som brukes i asmamedesin opplegg. De er under trykk. Tror neppe det er pumpe. Du Trådstarter. Du kan ta og peise en stor stein mot nesesprayen din og se hva som skjer. Da får vi bekreftet. Endret 28. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Om det hadde vært trykk, tror jeg spruten hadde stått dersom man fortsatte å holde "greia" inne, liksom.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det går an å åpne med litt makt. Har gjort det selv. Og nei det er ikke under trykk. Trykket som får innholdet til å sprute ut kommer av at man trykker ned. Om det funker så bra å sette den sammen igjen etterpå vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ooh. Ja når man tenker seg om. Jeg bruker ikke nesespray, har ikke allergi, bruker ikke nesespray på tett nese, tar heller litt papir opp i nesa får meg selv til og nyse ut nesa, det er grose, gjorde det engang, ekstremt morro og se all gørra. Har ekstremt lite erfaring med slike "sprute" ting (måtte bare si det :!: ). Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har ekstremt lite erfaring med slike "sprute" ting (måtte bare si det :!: ). Jasså? Spruter hver dag, jeg.. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ja det er nok trykk. Samme type beholder som brukes i asmamedesin opplegg. De er under trykk. Tror neppe det er pumpe. Du Trådstarter. Du kan ta og peise en stor stein mot nesesprayen din og se hva som skjer. Da får vi bekreftet. Den fungerer på samme måte som en annen enkel spruteflaske. Åpne - fyll på innhold. Forskjellen er, bortsett fra størrelsen, at en nesesprayflaske ikke er produsert for gjenbruk. Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Sitter og venter spent på om trådstarter klarer dette kirurgiske inngrepet. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Skal straks dusje. Sprute litt da. I know how it feels Melkekartong... Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Skal straks dusje. Sprute litt da. I know how it feels Melkekartong... Ah.. Det minner meg om noe... GOD NATT, folkens!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå