Shaetano Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Er det noen som vet hvor eller om det er utbygd adsl der enda? Håper det går i boks, kjipt og bli sittende uten internett, har jo alltids isdn men det koster for mye.. mvh Shaetano Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 elsker sånn spørsmål samme som at jeg skal si kan jeg får adsl på ranvik der jeg bor uten og si hvor i værden det er. finn nr til nabon dit du skal til og sjekk han kan han få kan normalt sett du og få sjekk på www.bluecom.no Lenke til kommentar
Shaetano Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 hehe, var kanskje ikke så lurt spm, men når jeg sitter her og venter så tenkte jeg høre.. det er rett ved siden av et stort byggefelt, det eneste store i våle tror jeg?? veit ikke nr til naboen heller, og husker ikke gate adressa.. Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 sjekk litt rundt omkring. www.nextgentel.no adsl.online.no www.bluecom.no www.adsl.no Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 I følge Bluecoms utbyggingsplaner skal en sentral i Ramnes i Våle kommune bygges ut i løpet av 1. kvartal 2003. Så da spørs det jo bare om du bor nærme nok denne sentralen, da... Hvis du ikke har noe telefonnummer å teste mot, men vet adressen, kan du sende meg den på en personlig melding, så kan jeg gjøre et adressesøk for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå