finfyr Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Skal ha meg en ny skjerm til PC-en. Skjermen skal stå på soverommet, og jeg tenkte derfor å slå to fluer i en smekk. Kan jeg kjøpe meg en 19-22" tv, med vga-inngang, og bruke som både tv og til laptopen? Er det noen grunn til at dette ikke er anbfalt, eller kan det være en grei løsning? Fint om noen har konkrete forslag å komme med om det lar seg gjøre... Lenke til kommentar
storkers Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 dette vill funke bra. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som kan anbefale en LCD-tv som kan fungere som både tv og hovedsaklig pc-skjerm? Rundt 20"-22" er vel rette størrelsen. Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ville kanskje vurdert denne. Det er en pc-skjerm med tv-tuner Er dvi,vga,hdmi(?) og scart innganger så du kan koble til laptopen. Bra bildekvalitet også Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) jeg har denne funker bra den Edit: er den samme som dreamkiller linka til Endret 1. desember 2007 av Fredrik.B Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Den ser ikke dum ut nei, absolutt ikke. Fristende i disse førjulstider. Ser den har fått greie tilbakemeldinger på komplett.no også... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Finnes det i det hele tatt noen alternativer til denne skjermen, i samme størrelse og prisklasse? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Da blir det til at jeg bestiller denne skjermen som en førjulsgave til undertegnede:) Takk for hjelpen til dere som kom med tipset. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Skjermen er koblet opp, den virker å være knall. Passer fint med den sorte lakken til topplokket på min nye Acerlaptop:) Men, kan en ikke se fra scart i PIP, samtidig som en ser på pcskjermen? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Så du er fornøyd med den? Hvordan kobler du maskinen til tven? Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Du må ha en kabel fra dataen til tv-en.. Du finner det meste du har bruk for HER! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Så du er fornøyd med den? Hvordan kobler du maskinen til tven? Så langt er jeg meget godt fornøyd. Kobler med en vanlig vga fra laptopen > tven. Det jeg sliter med, er å kunne ha på pc og tv fra dekoder samtidig. Får kun analog gjennom en vanlig antennekabel på tv samtidig som fra pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå