RandomRex Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Heisann! Årets julegave ser ut til å bli en skjerm til nyinnkjøpt PC. Da dukker selvfølgelig spørsmålet opp: Hvilken? Jeg har hørt at det er mye snakk om Samsung 226BW/CW, men jeg har allerede lagt fra meg CW utgaven da jeg nettopp leste at en her på forumet syntes den skjermen var dårlig til film. Jeg skal i hovedsak bruke skjermen til film og spilling (fps-spill), og har da sett mye på den berømte 226BW. MEN så sies det mye rart om panelet på denne? Vil en "vanlig" person på gata se forskjell på A-panel vs S-panel? Vil den dårligste versjonen av denne skjermen ha bedre alternativer i samme prisklasse? Hvilke vil eventuelt dette være? På forhånd takk. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg kjøpte 2x226BW etter at de sluttet å oppgi hvilket panel som var i de forskjellige skjermene. Prøvde å stille skjermene etter ulike profiler som vistnok sku gjøre a og c panel mer lik s panel, men det ble mye verre. Må si at jeg er sinnsykt fornøyd med begge to, en helt utrolig forskjell ifra min gamle 19" CRT. Passer perfekt til både film og spilling. Eneste negative jeg kan si om 226BW er at den er VELDIG lys-sterk(er nede på 8% brightness til vanlig bruk) og at du ser artifacts i filmer mye lettere, så hvis du har en stor divX samling, så kan nok skjermen være for god Lenke til kommentar
RandomRex Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Så uansett sett hvilket panel jeg skulle få så er det generelt en god skjerm? Det var fint å høre... Da skal man ikke se bort ifra at jeg kommer til å kjøpe en sånn så fort jeg har bestemt meg for hvilken nettbutikk jeg skal handle i... Ser for ekesempel på amentio: Tilbud 1 Denne koster jo 2333, men skjønner ikke hvorfor de har reklame for denne på forside deres: Tilbud 2. Denne koster jo 2562kr, så hva er forskjellen tro? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hva med feks denne Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Så uansett sett hvilket panel jeg skulle få så er det generelt en god skjerm? Det var fint å høre... Da skal man ikke se bort ifra at jeg kommer til å kjøpe en sånn så fort jeg har bestemt meg for hvilken nettbutikk jeg skal handle i... Ser for ekesempel på amentio: Tilbud 1 Denne koster jo 2333, men skjønner ikke hvorfor de har reklame for denne på forside deres: Tilbud 2. Denne koster jo 2562kr, så hva er forskjellen tro? FOrskjellen ser ut til å være 5ms vs 2ms Lenke til kommentar
RandomRex Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 FOrskjellen ser ut til å være 5ms vs 2ms Der ser vel ikke jeg forskjell på vel? Er ikke det bare hardcore gamers som ser det a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå