Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Laget heter "FK Kamphanene" Nå fant jeg et passende bilde. Eneste som hadde vært fint da er om noen kunne skrevet "FK Kamphanene" på bildet. Endret 29. november 2007 av Kron Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Heisann, Jeg har laget en til deg. Logoen finner du ved å klikke HER. Den er i vektorgrafikk, og kan forstørres opp etter behov. Dersom du er fornøyd kan jeg maile deg Illustrator filen, eventuelt en PDF i fullformat. Edit: Slettet unødvendig sinneutbrudd da jeg ikke fikk lasta opp filene. FK_KAMPHANE.pdf Endret 1. desember 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 "Bildet “http://www.steffenmedia.no/FK-KAMPHANE.jpg” inneholder feil, og kan derfor ikke vises." =) hva skyldes det? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Aner ikke hva problemet er, men du burde greie å åpne PDF'en Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvordan kan jeg gjøre en PDF fil til en JPG fil? Jeg kan vel ikke laste opp en pdf logo? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Laste opp hvor? En logo er i PDF, for da kan den justeres i det uendelige uten at kvaliteten blir ødelagt (vektor). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Laste opp som laglogo i hattrick.org som er et online manager spill. Det jeg lurer på er hvordan kan jeg laste opp en logo som er en PDF? Mulig svaret er enkelt men dette forvirrer meg "ENKLE REGLER(hattrick regler) * Filer må være mindre enn 100 kB. * Bare bilder av format GIF, JPG og PNG er tillatt. * Ikke noe krenkende innhold. De vanlige reglene for oppførsel er gjeldende." Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Be steffenz lagre den som .JPG da. Om du kun trenger den til dette er det ikke nødvendig å ha den i PDF uansett. Lenke til kommentar
henis91 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Noen her som kunne være så snill å ta en titt på logoen min? Føler meg ikke helt fornøyd med den liksom. Har laget den selv, men er ikke noen proff på bilderedigering, så jeg føler kvaliteten og overflaten osv ikke er helt slik jeg vil at det skal være. Fint om det var noen med peiling på bilderedigering som kunne tatt en titt på den. Bare snakk om litt finredigering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå