Lillehagen.no Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg vurderer å selge mitt ganske så nye Nvidia GeForce 8800 GTS kort for å kjøpe et av de kraftige GTX-kortene, men jeg er litt usikker på hvor lett det blir å selge dette GTS-kortet. Nå som det bedre og billigere GT-kortet kortet har kommet, er det jo langt flere som vil kjøpe dette. Greit om noen kunne hjelpe meg her, og kanskje gi meg et tips om hvor jeg kan selge dette GTS-kortet for en god pris. Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 hvor mye har du tenkt på? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvor mye RAM er GTS korte på? Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Med tanke på DETTE er det lurt å vente med innkjøpet ditt. Skjermkortet du har nå er nok helt greit en stund til, jeg er ihvertfall fornøyd med mitt overklokkede GTS. Er det ikke på QXL alle pleier å selge sine ting? Du burde få solgt det der eller på Finn, uten problemer. Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Hvor mye RAM er GTS korte på? Ram'en er 320 MB hvor mye har du tenkt på? Tja, kanskje rundt 2000kr, mindre hvis nødvendig..... Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Med tanke på DETTE er det lurt å vente med innkjøpet ditt. Skjermkortet du har nå er nok helt greit en stund til, jeg er ihvertfall fornøyd med mitt overklokkede GTS. Er det ikke på QXL alle pleier å selge sine ting? Du burde få solgt det der eller på Finn, uten problemer. Så det du prøver å si er at jeg skal selge mitt nåværende skjermkort, og kjøpe et av de nye 8800GTS kortene med G92-kjernen istedet for å kjøpe et GTX kort? Endret 28. november 2007 av Lillehagen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tja, kanskje rundt 2000kr, mindre hvis nødvendig..... 2000kr får du ikke for kortet ditt, det koster jo mindre nytt. Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Tja, kanskje rundt 2000kr, mindre hvis nødvendig..... 2000kr får du ikke for kortet ditt, det koster jo mindre nytt. Ja, du har nok rett..... hva vil du tippe jeg får solgt den for? Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) skulle jeg kjøpt kortet hadde jeg gitt maks 1000 kroner med hensyn til at du har klokket det , brukt det godt, montert det selv osv.. som spiller inn EDIT: Hvorfor ikke selge gts for å få tak i gt ? De nye gts blir bedre enn ultra så blir nok i en litt høyere prisklasse (?) Endret 28. november 2007 av Phinex Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tja, kanskje rundt 2000kr, mindre hvis nødvendig..... 2000kr får du ikke for kortet ditt, det koster jo mindre nytt. Ja, du har nok rett..... hva vil du tippe jeg får solgt den for? tusenlappen. Får nok ikke så mye mer med tanke på prisen og ytelsen til GT. Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 skulle jeg kjøpt kortet hadde jeg gitt maks 1000 kroner med hensyn til at du har klokket det , brukt det godt, montert det selv osv.. som spiller inn Jeg har ikke overklokket kortet mitt enda..... Tja, kanskje rundt 2000kr, mindre hvis nødvendig..... 2000kr får du ikke for kortet ditt, det koster jo mindre nytt. Ja, du har nok rett..... hva vil du tippe jeg får solgt den for? tusenlappen. Får nok ikke så mye mer med tanke på prisen og ytelsen til GT. Ok... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 jeg ser ikke helt poenget med denne oppgraderinga. nvidia kommer med 9800 serien i løpet av første kvartall i 2008. med mindre du kjøper et kort til for å kjøre sli (siden gts 320 er såpass billig om dagen) så er denne typpe oppgradering ganske bortkasta. det er for lite å hente på det i forhold til prisen og styret med å selge og kjøpe nytt Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 skulle jeg kjøpt kortet hadde jeg gitt maks 1000 kroner med hensyn til at du har klokket det , brukt det godt, montert det selv osv.. som spiller inn EDIT: Hvorfor ikke selge gts for å få tak i gt ? De nye gts blir bedre enn ultra så blir nok i en litt høyere prisklasse (?) Jeg har vurdert dette også, men jeg får jo ikke mye penger for mitt gts kort. Det nye gts kortet kommer til å koste fra 2500kr og oppover, men så får man jo ytelse for pengene.... Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 jeg ser ikke helt poenget med denne oppgraderinga. nvidia kommer med 9800 serien i løpet av første kvartall i 2008. med mindre du kjøper et kort til for å kjøre sli (siden gts 320 er såpass billig om dagen) så er denne typpe oppgradering ganske bortkasta. det er for lite å hente på det i forhold til prisen og styret med å selge og kjøpe nytt Skjønner, men jeg er veldig opptatt av optimal ytelse når det gjelder spill, og på dette tidspunktet er ikke 8800GTS det beste kortet..... Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Forresten, takk for hjelpen alle sammen! :!: Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 hehe, du får leve med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå