Gå til innhold

Skal til Polen, hamstre ps3 spill?

Aleks

Anbefalte innlegg

Jaja.. tydeligvis litt fram og tilbake om maten da:P

Skal ta fly til krakow så det blir neppe tur innom Tyskland (som jeg var i, i sommer.. angrer at jeg ikke kjøpte da..)

Men blir nok en bra tur uansett da.. Håper bare at det ikke blir så mye museum visitter...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spill i Polen er ofte dubbet da veldig mange der ikke forstår engelsk.

å kjøpe spill i Tyskland er iaallfall absurd, da de som regel er dubbet og sensurerte. Tyskere kjører over grensen her i NL for å kjøpe spill siden halve spillet mangler i Tyskland. Counter stike f.eks så forsvinner kroppene i løe luften når du skyter noen.

In September 2006, due to its graphic violence, the Unterhaltungssoftware Selbstkontrolle has refused to rate the Xbox 360 game Dead Rising. Microsoft does not allow unrated games to be published for the Xbox 360, effectively halting the production of a German version of the game. The game is available as an import to players of legal age. The same fate occurred to Gears of War as well as Crackdown.[8]

Lenke til kommentar

Hadde tenk til å kjøpe ps3 spill i Polen jeg å, men som allerede venvt i tråden var det ikke så billig, men jeg fikk kjøpt psp spillet moto gp til en 100 lapp (nok) også hadde de pc spill der til 2 zloty (ca 4 kroner) :p

Et tips til når du skal til polen. Ha alltid med små penger , det koster penger for å gå på dass overalt, (bortsett fra et sted der måtte bare jentene betale :wee:) men du kan også bruke norske 50 øringer som dasspenger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...