kevinedomm Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Hei! Da har jeg funnet ut at jeg rett og slett ikke orker mopedlivet, tenker jeg kommer til å spare penger til bil istedenfor. Men jeg aner ikke hvordan jeg gjør dette, jeg vet ihvertfall at forsikringen må sies opp, og jeg må ha et såkalt eierskifteskjema, men hvor får jeg tak i det via nettet som jeg kan skrive ut? Jeg husker å ha sett et sånt skjema fra forbrukerrådet, men jeg finner det ikke igjen nå.. Men hvordan gjøres det med omregistrering av skiltene? Og er det noe mer som må gjøres? Endret 28. november 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Du og kjøperen skal fylle ut andre del av vognkortet og sende inn til biltilsynet, forsikringa er det vel bare å ringe å si opp Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Ok, takk for svar =) Så det er så fort gjort altså? Lenke til kommentar
morten_olsen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 japps.. du ringer til ditt forsikringselskap og sier opp forsikringa. Du kan bruke dette http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?blobco...p;ssbinary=true Ellers så er det bare og legge ut anonnse på Finn.no eller du kan legge ut en tråd på www.mopedportalen.com Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Så må du levere inn skiltene når du sier opp forsikringen.. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Til vegvesenet? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Til vegvesenet? Biltilsynet sikkert, de 2 mopedene jeg kjøpte var forsikra men fikk da med skiltene fordet Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hvis du sier opp forsikringen din må du levere inn skiltene, blir jo noe annet hvis du kjøper/selger den med en gang. Da flytter de vel bare forsikringen over på ditt selskap. Men for å ha skilter må den være forsikret. Og ja, til biltilsynet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå