Qrt_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 I noen programmer (f.eks. Opera) får jeg alt for liten skrift, slik at mange websider er helt uleselige. Hvordan kan jeg endre dette? Har ikke akkurat voldsom erfaring med Linux, så fint hvis dere kan holde det litt "elementært". Jeg kjører Red Hat 8.0 (KDE) i 1280x1024 Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Tips nr 1: Installer MS webfonts. Tips nr 2: Installer Mozilla 1.2 med Xft 2.0-støtte. I detaljer kan jeg dessverre ikke gå. Google er din venn :- D Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 I tillegg til arehb sine tips; i Opera kan du sette minimum størrelse på fontene som vises. Dette setter du i File | Preferences | Document | "Minimum font size (points)". Lenke til kommentar
zlav Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Dette setter du i File | Preferences | Document | "Minimum font size (points)". Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Dette setter du i File | Preferences | Document | "Minimum font size (points)". Ja? Copy&paste i fra min post... Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Takker, skal ta en titt på det nå tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå