Gå til innhold

PSData og PS Østereng

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS Data og PS Østereng er ikke samme bedrift, men i samme konsern. Hvis du skal hente varer kjøpt hos PS Data henter du vel i hentebua ved lageret til Hattelco, som i Arendal ligger rett ved utsalget til PS Østereng og kontorene til PS Data.

Kjøper du noe hos PS Østereng derimot, kan du hente det i butikken deres, eller få det levert på samme måte som fra PS Data.

Forholdet mellom PS Data, PS Østereng og Østereng&Benestad er ufattelig komplisert, men det er skiller mellom selskapene, så du får ikke hentet noe hos et annet selskap enn det du handler med.

EDIT: Litt småplukk her. Østereng-Gruppen solgte seg ut av Hattelco-gruppen for noen år siden, PSdata fulgte med Hattelco-gruppen mens PSØstereng fulgte med Østereng-Gruppen. Hvordan forholdet er mellom Østereng-gruppen og PS Østereng er umulig å si, ettersom de ikke har lagt ut org.nr. på sine nettsider. Men PS Data og PS Østereng HAR vært del av samme konsern.

Endret av Q-tip
Lenke til kommentar

ok, men hadde de en lignende ordning for en stund tilbake?

btw, finnes det noen prisliste for PS Østereng for privatpersoner?

Får bare opp bedriftsiden hvor man må logge inn med bedriftbrukernavn etc.

Ja, så i den posten, men PSData byttet navn til PS nylig, så tenkte kanskje de hadde endret flere ting også.

Endret av NightReaper
Lenke til kommentar

Jo, det stemmer vel kanskje det. Var det samme med en WD-harddisk jeg kjøpte der,måtte inn hos Infocare. Men en harddisk jeg kjøpte på PS Web, leverte jeg inn hos Hattelco for garantibehandling hos PS Web. Infocare tok sin tid med å få en ny disk tilbake til meg (2.5 uker), mens hos PS Web hadde jeg ny disk i hende etter bare noen dager.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Heisann

Ser det er litt forvirring rundt dette.

Ps.no (tidligere Psdata.no) og PS Østereng har ikke noe med hverandre å gjøre. Vi er heller ikke del av samme konsern.

Ps.no har derimot egen henteluke på Stoa (Arendal) der du kan komme og hente varene dine. Om du ikke ønsker å bruke kortet i webshoppen kan du betale med kort i henteluka (vi tar ikke kontanter)

Dette valget er ikke lagt til i webshoppen enda, men det er fullt mulig. Ordren kan legges inn på web med en merknad om at du ønsker å hente. Enten som oppkrav, da betaler du i henteluka, eller som kredittkort, da belaster vi kortet ditt direkte. Det vil ikke være frakt på dette, kun et pakkegebyr på 30kr + moms.

Henteluken finner du her: Gulesider Kart

Ønsker du mer info treffer du oss på 3725 3725 :)

Ha en fin dag

Mvh

Ps.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...