keeryNor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Endret 15. juni 2009 av keery123321 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Eh, bli gammel nok til å opprette en "EA nation account"? Dette har sikkert med fødselsdatoen du har lagd ifm gamertagen din. Lenke til kommentar
keeryNor Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 (endret) aaaaaaaaaaaaaaaaaa Endret 15. juni 2009 av keery123321 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 det vet jeg men er det en måte jeg kan få spilt på internett ? Lag en konto med en hotmail-adresse hvor du "er" over 18 år, enkelt og greit, så slipper du maset om at du ikke er gammel nok. Lenke til kommentar
keeryNor Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Endret 15. juni 2009 av keery123321 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 ]men kan jeg bytte hotmail da og vis det går hvordan gjør man det da? Da må du faktisk vente til tirsdag. Da kommer en update some lar deg gjøre det. Lenke til kommentar
ThMoseKillah Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Når jeg lagde Xbox Live profil, lagret jeg meg med min ordentlige mail. Jeg var 13 år, og det meste funka. Men så fant jeg ut at jeg måtte jo være eldre for å spille BF:BC og Skate og sånt. MEn så var det en venn av meg som sa at det hjalp å bytte mail. Og det funka lenge på alle EA spill. Men plutselig funka det ikke på Mirror's Edge, og nå er jeg plutselig for ung til å spille FIFA! :S Det er 3 års grense jo! Vet at man må være 13 for å få spille EA spill. Men jeg skrev inn EA kontoen min på ME når de spurte om brukernavn og passord, men det funka rett og slett ikke. Så nå bytta jeg mail igjen, men det funker jo fortsatt ikke. Det er så synd at EA som lager endel gode spill, skal ødelegge alt med å ha så snodig online bruker-greier. Jeg får jo lov av foreldrene mine å spille 16+ spill. Så kommer EA og ødelegger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå