Stallone Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Jeg skal på skole tur med klassen min i morgen, da skal vi til drammen, og det tar ca 2t å kjøre, derfor spurte jeg om jeg kunne ta med PC-en min sånn at jeg kunne se på film eller noe, det var greit, men så snakka jeg å læreren min om en sånn transformator eller hva det heter, som du plugger i sigarett tenneren og til PC-en, hvor mye koster en sånn overgang? Hvor for man kjøpt det? Læreren min har en sånn men den er amerikansk, og han ville ikke at jeg skulle testen den siden en ny strømadapter koster 1500 kr, så ja, hvor for jeg kjøpt en sånn? Altså i en vanelig butikk! Endret 28. november 2007 av Stallone Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hei. Det heter en inverter. Den gjør om 12VDC til 230VAC. Du får kjøpt de på biltema og sånn, selv om jeg ikke er sikker på kvaliteten der.. Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Hei. Det heter en inverter. Den gjør om 12VDC til 230VAC. Du får kjøpt de på biltema og sånn, selv om jeg ikke er sikker på kvaliteten der.. ok takk, men vet du sånn ca pris? er egentlig litt langt til biltema, men ja kansje Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har skolebussen deres et sett med sigarett tenner utganger til hvert sete ? Hvis ikke virker det litt stress om x antall elever skal sloss om den ene fremme ved føreren. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Komplett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=315238 Fant ikke på biltema.no - vet ikke om de har slutta å selge det :S Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Har skolebussen deres et sett med sigarett tenner utganger til hvert sete ?Hvis ikke virker det litt stress om x antall elever skal sloss om den ene fremme ved føreren. blir vist bare meg med pc.. drar skjøte kabel Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Inverteren fra Biltema er helt kurant den sålenge du ikke skal ha mer enn 300W. Pris finner du sikkert på Biltema sine sider, mener å huske at den dyreste ligger på rundt 600,-NOK. Den minste er noe billigere. Edit: Biltema selger de ennå, men fant ikke ved søk på inverter. edit 2: Søk på vekselretter på Biltema , koster 495,- Endret 28. november 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 De ifra biltema har jeg god erfaring med Har de i båten Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 fant denne jeg.. har sent meling til læreren min. trur neppe han kjøper den http://www.biltema.no/products/product.asp...p;iItemId=91955 Lenke til kommentar
Deezire Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 De fleste moderne busser har uttak for 230V og har i mange tilfeller ingen 12V sigaretttenner i det hele tatt. Snakk med bussjåføren om han har en kontakt. Har aldri hatt noe problem med det når jeg har reist med buss over lengre distanser. Pleier å være uttak i midtgangen med toalettet hvis det er en slik buss dere skal reise med. Men hvilken moderne laptop er det som ikke klarer 4 timer på batteri? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 litt dumt å gjøre om fra 12V DC til til 230V AC forså å gjøre om til 12v DC igjen (lader) Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) De fleste moderne busser har uttak for 230V og har i mange tilfeller ingen 12V sigaretttenner i det hele tatt. Snakk med bussjåføren om han har en kontakt. Har aldri hatt noe problem med det når jeg har reist med buss over lengre distanser. Pleier å være uttak i midtgangen med toalettet hvis det er en slik buss dere skal reise med. Men hvilken moderne laptop er det som ikke klarer 4 timer på batteri? jo da hehe vi skal kjøre mini buss, 16 seters.. en stygg svart sånn taxi lignenes.. og jeg trur neppe den har vanelig strømkontakt.. litt dumt å gjøre om fra 12V DC til til 230V AC forså å gjøre om til 12v DC igjen (lader) ja åssen kabel trenger jeg da? Endret 28. november 2007 av Stallone Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 De fleste moderne busser har uttak for 230V og har i mange tilfeller ingen 12V sigaretttenner i det hele tatt. Snakk med bussjåføren om han har en kontakt. Har aldri hatt noe problem med det når jeg har reist med buss over lengre distanser. Pleier å være uttak i midtgangen med toalettet hvis det er en slik buss dere skal reise med. Men hvilken moderne laptop er det som ikke klarer 4 timer på batteri? ja der der chill på bussen ned til polen når du sitter rett me dassen. digg å se film/spille heie veien Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 litt dumt å gjøre om fra 12V DC til til 230V AC forså å gjøre om til 12v DC igjen (lader) Vet ikke hvordan det er med deres laptops, men min gir ut 18V.. Om spenningen i bussen er stabil er jo også et spørsmål da dynamoen har litt å si. Husker at bestefaren min hadde 17V eller no i bilen sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå