Luske_Ludvig Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hei! Idag ble konen og jeg de heldige eiere av en enebolig. Vi må derfor ha husforsikring. Siden jeg er Nito-medlem, får jeg 15% rabatt hos Gjensidige. Noen som har noe å mene når en skal shoppe husforsikring? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ring rundt til absolutt alle leverandørene, få pristilbud. Deretter setter du leverandørene opp mot hverandre, for å få lavere pris. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Husk å sammenlign hva de dekker også da. Mange som har brent seg på å skifte til en billigere forsikring som ikke dekket noe som den forrige forsikringen dekket. Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dersom dere har kjøpt et eldre hus ville jeg sterkt anbefale en forsikring som dekker: - skader som følge av sopp og råte - skader forårsaket av insekter og dyr IRRupt Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Da ble det Storebrand. Var klart billigst. Huset er 20 år gammelt. Kjenner det ganske godt,så jeg droppet råteforsikring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå