Yamato47 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg vet ikke om det er mulig, men... hva med å lage en liten sticky faq-tråd i dette forumet? Jeg synes ikke den trenger ikke være så utrolig lang. Noen spørsmål den kan gi svar på kan være Hva er Linux? (FRIHET, GNU, GPL) Hvordan kan jeg prøve Linux? (Knoppix! o.l.) Hvor får jeg tak i Linux? (sunsite.uio.no, ftp.sunet.se) Hvilken Linux-distro bør jeg bruke som n00b? (Soft start: Mandrake, rh. Hard start: Slackware, debian) Hva er forskjellen på Linux og *BSD? (Kernel, lisens, og ellers ikke så fryktelig mye) Dette er spørsmål som ofte blir spurt her på forumet. hw.no har voldsom stor trafikk. En liten sticky-tråd her med noen korte enkle svar kan gi stor reklameeffekt. Jeg vet ikke om hw.no-gjengen er villige til å lage en "sticky-thread" som ut av dette, men hva tror dere? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 det jobbes med et faq system generelt på hw.no. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 det jobbes med et faq system generelt på hw.no. Det har vel vært jobbet på i snart et år (faq.hardware.no) - ikke det at det er noensinne (?) vært offentliggjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå