Nauz Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Hei. Har kjøpt meg ps3 og trenger noen spill. Er ganske sugen på et slåss spill i samme stil som tekken og soul caiber. Er år og dag siden jeg har spilt slike spill, så er veldig utdatert. Så lurer på hva som er nytt og hot i denne sjangeren? Kan noen anbefale meg et bra sloss spill og er det noen kommende spill jeg evt burde vente på? Har lest gamer sin omtale av Virtua fighter 5 og syntes det ser veldig bra ut, men har også hørt at det er ganske vanskelig og at det tar lang tid å sette seg inn i. Noen som har spillet ? Endret 28. november 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du kan kjøpe Tekken på PSN. Lenke til kommentar
henky Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Streetfighter 4, tekken 6, og soul calicur4(?) kommer jo. ellers er det jo tekken 5 som kan spilles online da. Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Jeg har Virtua Fighter 5. Synes det er kult nok - har spilt det mye mot kamerater. dessverre sliter det litt med enkelte issues med tanke på balansering av karakterer og så videre. Likevel, hvis du er ute etter slossespill er nok VF5 det beste alternativer per i dag (sammenlikningsgrunnlaget mitt er Tekken5). Grafikken er smooth og det er masse (og da mener jeg MASSE) kule comboer. dessverre er de ofte litt lite intuitive, slik at mange av dem må pugges for hver enkelt karakter. Generelt har jeg overhodet ikke noe problem med å anbefale spillet - har som sagt kost meg en god del med det. Endret 28. november 2007 av Defekt Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Anbefaler virkelig Tekken, er virkelig et spill som man henger seg opp i. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tekken er jo en klassiker og støtte for onlineplay selv om det er håpløst da enkelte spiller mens nedlasting står på. Tror jeg aldri har spilt en lagfree kamp enda. Virtua Fighter er vel det mest avanserte slåssespillet per dags dato, her kan en nybegynner virkelig streve mens en erfaren en briljere. Det går ikke i Tekken, der kan hvem som helst sitte og bashe på knapper og få inn skade Tekken er morro helt til en eller annen fjomp velger Eddy bare for å slå meg. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Anbefaler virkelig Tekken, er virkelig et spill som man henger seg opp i. Regner med det er tekken 5 du sikter til. Er det kun et multiplayer spill? Var inne på psn og så tekken 5 online eller noe sånt. Fint med mulighet for online spilling, men vil ha singeplayer også. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Noe nytt på banen her? DOA er ikke på ps3? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tekken 5: DR på PSN er et MUST. Versjonen der har Vs mode, arcade mode, practice mode, online mode, og survival. Det eneste jeg savner er team battle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå