Gå til innhold

Righteous Kill - Pacino & De Niro

El-Morty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gammelt nytt ja, men det stopper meg ikke fra å glede meg til at denne havner på norske kinoer. De Niro og Pacino er jo to legender og deres forrige samarbedsfilm Heat er jo noe av det beste jeg har sett.

Dessverre har begge gjort mye dritt og forglemmelig i en del år nå, så vi får håpe Righteous Kill kan snu den stinkende trenden.

Endret av CollectTheCheck
Lenke til kommentar

Håper bare for guds skyld at 50 Cents rolle ikke er så stor, så ikke hele filmen blir ødelagt av horribelt skuespill. Den mannen eier jo ikke form for ansiktsuttrykk til å vise følelser, haha. Get rich or die trying var en forsåvidt helt grei film, men 50 Cent er langt ifra noe skuespiller. Jaja, skal mye til for å ødelegge en film med De Niro og Pacino uansett da. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Håper bare for guds skyld at 50 Cents rolle ikke er så stor, så ikke hele filmen blir ødelagt av horribelt skuespill. Den mannen eier jo ikke form for ansiktsuttrykk til å vise følelser, haha. Get rich or die trying var en forsåvidt helt grei film, men 50 Cent er langt ifra noe skuespiller. Jaja, skal mye til for å ødelegge en film med De Niro og Pacino uansett da. Gleder meg!

Har du sett Home Of The Brave?

Syns 50 Cent er ganske god som skuespiller. Bedre en Eminem og dem.

Lenke til kommentar

Heihei, ingen grunn til å trekke Eminem ned i søla. Han gjør en mer enn godkjent rolle i 8 Mile, gjør han ikke?

50 Cent er det verre med derimot, Get Rich-filmen hans er jo direkte patetisk.

Selv om Eminem har greid seg i èn film, og Common har gjort det godt i et par, kan de holde seg til musikken. "Skomaker, bli ved din lest", er det noe som heter.

Lenke til kommentar

Godkjent er vanskelig å si, ingen hadde sett filmen om det ikke var for ham. Da hadde ikke en jevngod prestasjon fra en ukjent skuespiller gjort at filmen ble kjent, rett og slett fordi det var så midt-på-treet. Når han i tillegg praktisk talt spiller seg selv så blir jeg ikke så veldig imponert. De har nok best av å holde seg til det de kan, om man kan påstå noe sånt om dem.

Lenke til kommentar
Heihei, ingen grunn til å trekke Eminem ned i søla. Han gjør en mer enn godkjent rolle i 8 Mile, gjør han ikke?

Jeg synes også eminem gjør en helt godkjent jobb i 8 Mile. Jeg har ikke sett 50 cent i noen filmer, så han vil jeg ikke uttale meg om. Men er skeptisk. Pacino og De Niro i film igjen kan bli gøy.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Usikker på hva jeg skal forvente av denne filmen. Får vel bare håpe på det beste og frykte det verste. Heat var i hvert fall fantastisk, men det skal vel mye til at de gjentar den bragden.

Lenke til kommentar

Leste faktisk en artikkel her om dagen, hvor det var en som mente at den konstante castingen av hip-hop stjerner dro svarte skuespillere ned i sølen. Da veldig mange nye filmer særlig fra gangster miljøet bruker hiphop stjerner i stede for unge lovende svarte skuespillere, noe som bidrar både til mindre rekrutering av unge svarte skuespillere, og en generell oppfatning av at svarte er dårlige skuespillere. Det blir som man skulle begynne å caste indie-rockere i alle roller hvor man trengte unge hvite skuespillere, det er klart at det blir dårligere skuespill med musikkere i rollene.

Lenke til kommentar
Leste faktisk en artikkel her om dagen, hvor det var en som mente at den konstante castingen av hip-hop stjerner dro svarte skuespillere ned i sølen. Da veldig mange nye filmer særlig fra gangster miljøet bruker hiphop stjerner i stede for unge lovende svarte skuespillere, noe som bidrar både til mindre rekrutering av unge svarte skuespillere, og en generell oppfatning av at svarte er dårlige skuespillere. Det blir som man skulle begynne å caste indie-rockere i alle roller hvor man trengte unge hvite skuespillere, det er klart at det blir dårligere skuespill med musikkere i rollene.

Er vel ikke særlig mange hip-hop stjerner i filmer.... 50 Cent, Mos Def, Method Man og Ice Cube er de eneste jeg vet om som er med i en del filmer...

Lenke til kommentar

Snoop Dogg har jo spilt i en del, LL Cool J og DMX også. Andre som har figurert i filmer er bl.a. Dr. Dre, Andre 3000, Ludacris, Ice T, Busta Rhymes, Queen Latifah, Vanilla Ice (hihi), Coolio, Tricky Fingaz, Wyclef Jean og listen fortsetter. Helt drøyt egentlig, virker som om en filmkarriere er neste steg fra rapping. Og la oss nå ikke glemme hvor Will Smith og Mark Wahlberg startet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Synes denne hetsingen av skuespillende rappere er helt bak mål. Å si at Eminem ikke gjør en god rolle i 8 Mile minner om ekstremt forutintatt holdning. 50 Cent er også en helt godkjent skuespiller, milevis foran for eksempel Orlando Bloom. Og Mos Def er jo rett og slett en klasseskuespiller, det samme vil jeg nesten si om Andrè Benjamin også. Ja Rule gjør forsåvidt også greie roller.

Det er deres feil at dere ikke klarer å legge av dere inntrykket av skuespilleren før dere ser filmen. Typecasting eier, eller hva? Nei...

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ja, Common glemte jeg. Han spiller jo for eksempel i American Gangster og Scott er jo kjent for å stort sett hyre skuespillere med trening eller solid bakgrunn.

Jeg føler ikke 50 skal ta skylden for at Get Rich... var en gedigen drittfilm, for han fikk ikke akkurat mye å jobbe med.

Lenke til kommentar
Jeg føler at 50 Cent er så stakkato, akkurat som musikken hans. Jeg skulle likt å se han spille før han ble skutt, for det han ga ut av musikk på den tiden, er faktisk dritfett! Skuespillet er monotont, det mangler innlevelse. Men når sant skal sies, så hjelper det ikke at hele filmen er elendig fra ende til annen.

De 3 "gate"-albuma og det første offisielle albumet etter han ble skutt var jo skamfett!

Er bare de 2 siste platene det har gått nedover med bare pistol og kvinnesnakk..

Før gjorde han det han gjorde på vittige og imponerende måter. Nå er det bare trøttende.

Men nok 50.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...