Duqe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Noen som vet om det er mulig for flere tver til å koble som mot en parabol og dreambox? Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som vet om det er mulig for flere tver til å koble som mot en parabol og dreambox? dreambox vil da fungere som din tuner og effekten er da evt. at du ender med å se på samme kanal på hver skjerm (vel, tv for den saks skyld - men fortsatt kun i funksjon som en skjerm).. så; Joda, helt sikkert mulig men ufattelig lite praktisk Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Akkkurat det jeg var redd for, men er det da mulig om parabolen kan kobles til flere dreambokser? Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noen som vet om det er mulig for flere tver til å koble som mot en parabol og dreambox? dreambox vil da fungere som din tuner og effekten er da evt. at du ender med å se på samme kanal på hver skjerm (vel, tv for den saks skyld - men fortsatt kun i funksjon som en skjerm).. så; Joda, helt sikkert mulig men ufattelig lite praktisk Hvordan gjør jeg det? (Få samme kanal på flere tver) Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Hvordan gjør jeg det?(Få samme kanal på flere tver) F.eks. med en sånn og to scart-kabler. Eller du kan koble en tv til scart-kontakten, en til phono-kontaktene (rød+hvit+gul) og en til RF-modulatoren (antenneutgangen på tuneren, den får du vanligvis søkt inn på kanal 36 på TV). Du kan også bruke en slik trådløs sender/mottaker i kombinasjon med det jeg nevnte først.. Endret 30. november 2007 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvordan gjør jeg det?(Få samme kanal på flere tver) F.eks. med en sånn og to scart-kabler. Eller du kan koble en tv til scart-kontakten, en til phono-kontaktene (rød+hvit+gul) og en til RF-modulatoren (antenneutgangen på tuneren, den får du vanligvis søkt inn på kanal 36 på TV). Du kan også bruke en slik trådløs sender/mottaker i kombinasjon med det jeg nevnte først.. blir det noe lagg med den trådløse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå