weld Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hei! Jeg skal bygge en webside. Leter etter noe gratis og halvprofft. (Ikke piczo) Helst norskt. Har ikke html kunnskaper og vil helst slippe programmer som krever html kunnskaper. Mvh Kristian Knudsen Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Kommer ikke på noe annet enn Dreamweaver (som ikke er gratis, men du får en 30-dagers trial tror jeg), men jeg vet ikke om du får det på norsk.. Og så har du freewebs.com på det enkle alternativet hvor du bare velger en template og så legger du til tekst og sånn, ganske enkelt Kommer ikke på noe mer akkurat nå, utenom: HTML Dog (selv om du sa du ikke ville lære selv=) Lenke til kommentar
weld Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Hei anders Jeg kan allerede en del html og har bladd i gjennom en del guider, men som du vet så er det et sinnsykt omfattende tema og jeg gidder rett og slett ikke å stirre på en haug med bokstaver og tegn som er presset inn i et dokument. Jeg føler du lærer minimalt av å bare se på tags og hva de gjør. Det står lite om hvordan sette opp en webside og forme den. Jeg fikk hvertfall ikke ut noe etter et par-tre timer på w3schools.com En videotutorial for hvordan å forme en proff webside hadde vært tingen! Derfor ser jeg etter en website creator, som ikke er så avansert. Drit i om det er norsk, bare det er enkelt å forstå og ikke koster så alt for mye Takk Mvh Kristian Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei Se her: http://www.thefreecountry.com/webmaster/htmleditors.shtml Er en liste med slike WYSIWYG (What You See Is What You Get)-editors der, har aldri prøvd noen av dem selv, men kan være verdt en titt Bare husk at du får nok ikke den beste koden hvis du gjør dette, men.. Lenke til kommentar
weld Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 jeg er selvfølgelig interressert i html, men det er så tungvint å lære bare ved å lese fra nettet. Vet du om det finnes video tutorials eller noen kurs jeg kan ta? Mvh Kristian Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Nei, beklager det jeg ikke om Er vel bare å lese og prøve seg fram, vil jeg tro Men du kan jo prøve å søke etter f. eks html video tutorial. Kan jo hende du får noe da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå