Ottesen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Heisann... Du sier at du "stoler generelt lite på det som kommer ut av munnen på gutter", noe som veldig ofte er lurt. Selv er en en gutt født i 84. Jeg har noen ordentlig venner, og endel bekjente. Veldig få av dem er ærlig eller tør å si det dem mener\føler. Egenskapene jeg ser etter i ei jente er utstråling. Utseende er ikke så utrolig viktig da utseende på en måte blir forandret ettersom hvilket syn jeg har på dem Ofte visst jeg ser ei pen jente så er det ikke sikkert jeg har samme synet etter en samtale. Ikke missforstå, hu er sikkert pen og alt, men hva hjelper et pen ansikt visst ikke det kommer noe interessant ut av det ? Så tilbake til det jeg ser etter, ikke nødvendigvis i riktig rekkefølge. Bra personlighet Ærlig ! Utstråling Hyggelig,koselig og høfflig (syntes jeg er en selvfølge) Til å stole på. Bør vel kanskje ha noe i felles, bør kanskje like noe likt osv. Mvh Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Skader ikke at ei jente er pen da Er ho for pen og veit det sjølve er jo det og eit problem + at ho er omsvermet av menn hele tiden. 1. At ho er søt (liker det betre enn at ei jente er pen) 2. Personlighet gjerne sprudlendes og glad. 3. Rykte vet ikke om mange eigentlig bryr seg so mye om dette , men eg gjør. Kven ho har vært samen med før, osv. 4. Interesser felles er jo bra. 5. Avslappet. må kunne slappe av avogtil. Ikke alltid rase rundt og aldri sitte stille. 6. ofc må kunne stole på ho. 7. Selvstendig (er ikke full i peng). + tatoveringer + ikke heilt blåst mellom ørene Turnoffs: Dolls, over dreven selvbruning, sure jenter, 2 faced (kjekk og hygglig mot deg men bitch mot andre), Bitch, Stein stokk dum, overfladisk/flåsete, emo. Skal sies eg er kresen + er ikke guds gave til kvinnene = dårlig kombinasjon. Men men...ein kan jo leve i håpet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Utseendet har mye å si for min del. Sjeldent jeg interesserer meg for jenter som er mindre pene enn megselv, da skal dem ha en strålende personlighet som veier opp. Husk også at utseende ikke bare er genetisk, Velstelthet og utstråling kan gi 2-3 ekstra hakk å utseendeskalaen Endret 10. november 2008 av Demantios Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (...) etter det er det mer personlighet det går på.. Derfor er det greit å f.eks. slå av ein prat eller ti på MSN først, gjerne hvis du ikkje har sett bilete av personen på førehand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå