Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mye teller utseende for guttene(hos jenter)?

Gjest jentegjest

Anbefalte innlegg

så hva er egenskapene dere ser etter hos ei jente?

Åpenhet, ærlighet, fornuftig hode og glad i sex.

Forstår at du kan synes den siste der er vanskelig så lenge du sliter med selvtillitten, men det er en trening- og modnigssak.

Poenget nå er at du må være kynisk på hvem du velger å inkludere i livet ditt. Om folk ikke når opp til dine krav til vennlighet og ærlighet så kast dem over bord umiddelbart. Livet er tøft nok om en ikke skal kaste vekk tid på folk som ikke er verdt det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Einig i mykje av det som vert skrive her. Utsjånad er ikkje alt (ein god del, men då helst i starten)- det er personlegheita som etter kvart vert det viktige.

For min eigen del elskar eg å diskutere, og har sterke meiningar om ditt og datt. Så ein kvalitet eg ser etter hos jenter er at dei kan diskutere, tåle at andre har ulik meining og oppfatning av ting- og at dei er reflekterte og opplyste. Eg har ei slags frykt for å ende opp med ei jente som ikkje tenkjer på anna enn shopping, caffe latte, sex og singelliv - den gode gamle klisjeen.

Dette kan nok høyrast litt arrogant ut, men på denne måten kunne eg aldri tenke meg å bli sammen med ei jente som ikkje tek høgare utdanning. Ho bør ikkje bry seg om å vera så ytterst trendy og urban. Eg hadde ikkje holdt ut ein dag med ei dum glamour-bitch frå østlandet som så vidt har gjort ferdig vgs.

Og nei, silikonpuppar demmer ikkje opp for å ha drit mellom øyrene.

Endret av Frigata
Lenke til kommentar
Det jeg ser etter er:

- Interesser, veldig kjekt å ha noe til felles

- Intelligens (Vil si at jeg er relativt smart selv. Gidder ikke være lærer 24/7)

- God kjemi <--- Veldig viktig

- Selvstendig

- Litt selvtilt, men trenger ikke all verden. Og være sjenert er søtt

Veldig enig med det her. Legger til noe:

- Ikke sminkedukke

- Pent smil og pene øyne, men utseendet er egentlig ikke så altfor viktig, bare hun ikke er syltynn

- Litt lik musikksmak er også et stort pluss

Endret av Bobkat
Lenke til kommentar
I uprioritert rekkefølge:

- personlighet, helst litt sær og snodig.

- humor er viktig, gjerne sær og snodig den også.

- lidenskapelig, liker jenter som brenner for noe.

- selvstendig, dvs at vi er sammen fordi vi velger det, ikke fordi en eller begge "trenger" det.

- en smule selvtillit, iallfall såpass mye at hun kan ta et kompliment uten å krangle :p

- dramadronninger kan brenne sakte.

- ett eget liv er ikke å forakte, da det fort kan bli litt for mye hvis vi skal henge sammen som erteris 24 timer i døgnet.

- sjarmerende, og innehaver av den ubestemmelige kvaliteten "søt". Søt kan være så mangt, men jeg kjenner igjen det når jeg ser det.

Kunne sikkert skrevet mer, men dette dekker det viktigste.

Som om jeg skulle sagt det selv :p

Second that!

Lenke til kommentar

real%20women-789598.jpg

Er dette stygge jenter? Er de for feite? Er det bare naturlige? Denne debatten blir meningsløs, da det ikke er noen klart definisjon på hva som er stygt og ikke stygt. Folk ser forskjellige kvaliteter i forskjellige mennesker. Personlig ville jeg heller valgt en "naturlig" jente enn de jentene som er modeller, det er en myte at gutter kun er opptatt av jenter med store pupper og blondt hår, selv om noen gutter er svært overfladiske og er kun opptatt av dette. Min erfaring er at de guttene ikke er stort og samle på likevel. Helt andre ting en utseende som blir viktig med tiden. Har trådstarer hatt mye negative erfaringer rundt gutter anbefaler jeg henne til og drite i hva de mener og heller finne noen som respekterer og verdsetter henne for den hun er.

Endret av roberteh™
Lenke til kommentar

Jeg har et visst minimumsnivå ift utseende, sålenge det er ingen fæle "ugreier" på damen er det greit nok. Trenger ikke kjempepupper eller modellkropp, men anorektiske og regelrett feite damer er ikkeno for denne gutten, nei. Kort hår er også fy-fy :p Men det er vel mer et VALG man tar enn noe man er født med, igrunn.

Igrunn er vel en sunn kropp/utseende det som er best. Tror de fleste er enige i akkurat det.

Lenke til kommentar
Jeg går veldig etter rumpe men det er meg.

Jeg er litt det samme. Hvis de er tynn og er helt flat bak, mister jeg litt lysten. Ellers liker jeg et naturlig utseende, ikke for mye platinablond glamour look, og mørkt hår. Samtidig er det mange jenter jeg liker som ikke stemmer med dette i det hele tatt, så av og til er det bare noen jenter som appelerer til meg uansett om de ikke passer i malen.

>_>

Lenke til kommentar
Menn går underbevisst etter de peneste jentene.

Jeg gjør det helt bevisst. Uansett hvilken personlighet de måtte ha, vet man jo på forhånd at de har vaffal én god egenskap i boks. Men selvfølgelig går det ikke utelukkende på utseende, men hvor attraktivt hele personen fremstår. Hvis en 10er gir inntrykk av å være en gjennomført bitch fra avstand, nøler jeg selvsagt. Og samtidig blir venninna hennes, selv om hun bare er en 6er, men har en positiv utstråling, langt mer attraktiv i mine øyne.

Men det er jo vanskelig å bedømme mennesker før man faktisk går og prater med, så de pene jentene vinner i lengden sånn sett.

Lenke til kommentar
Etter min personlige erfaring, varierer det veldig fra person til person hvem som er pen eller ei. Kan ta meg og en kompis for eksempel. Jenter jeg som oftest synes er tiltrekkende og pene synes han ikke er noe særlig, og omvendt. Så det finnes nok ikke noe fasit akkurat der.

samma her. Jeg er mer utte etter Emo jenter, for at jeg er litt Emo selv.

Lenke til kommentar
Menn går underbevisst etter de peneste jentene.

Jeg gjør det helt bevisst. Uansett hvilken personlighet de måtte ha, vet man jo på forhånd at de har vaffal én god egenskap i boks. Men selvfølgelig går det ikke utelukkende på utseende, men hvor attraktivt hele personen fremstår. Hvis en 10er gir inntrykk av å være en gjennomført bitch fra avstand, nøler jeg selvsagt. Og samtidig blir venninna hennes, selv om hun bare er en 6er, men har en positiv utstråling, langt mer attraktiv i mine øyne.

Men det er jo vanskelig å bedømme mennesker før man faktisk går og prater med, så de pene jentene vinner i lengden sånn sett.

Det er det jeg mener, hvis det kommer en velkledd jente som har former, klær seg bra og ser selvsikker ut inn i rommet blir man automatisk tiltrukket av henne. Dette er menneskelige instinkter, men alle hevder at det er pga personligheten de er sammen med noen. Personligheten er selvfølgelig en faktor, men når man er fysisk tiltrukket av en jente er det uviktig om hun har en sånn helt ok eller en fantastisk personlighet.

Lenke til kommentar

Uansett hva man sier så teller jo utseende når man først ser en person. De fleste går heller bort til ei fin jente i steden for ei som ikke er fin i det hele tatt, men personligheten må jo og funke. En god blanding er :thumbup:

Uansett hvor god personlighet jenta har så blir man ikke så keen på hun om hun ikke ser ut.

Lenke til kommentar
Det jeg ser etter er:

- Interesser, veldig kjekt å ha noe til felles

- Intelligens (Vil si at jeg er relativt smart selv. Gidder ikke være lærer 24/7)

- God kjemi <--- Veldig viktig

- Selvstendig

- Litt selvtilt, men trenger ikke all verden. Og være sjenert er søtt

Veldig enig med det her. Legger til noe:

- Ikke sminkedukke

- Pent smil og pene øyne, men utseendet er egentlig ikke så altfor viktig, bare hun ikke er syltynn

- Litt lik musikksmak er også et stort pluss

Jeg quoter de to her og sier meg enig 100%. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...