kalli Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hei! Jeg har nå tenkt å prøve å oppdatere driverne til skjermkortet mitt på laptopen. Men skjønner ikke hvor, og hvordan man laster ned nye drivere! Har sett litt rundt på Intel sida, men skjønner ikke mye av det som står der... Så som dere sikkert skjønner så kan jeg ikke mye om skjermkort, og hvordan dette funker... Men har nå lyst til å oppdatere det siden jeg aldri har gjort det siden jeg fikk PC-en for et år siden... Håper dere kan hjelpe meg å finne nye drivere, og forklare hvordan jeg innstalerer de...! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) *Slett post* Endret 21. desember 2007 av kalli Lenke til kommentar
kalli Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) *Slett post* Endret 21. desember 2007 av kalli Lenke til kommentar
kalli Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) *Slett post* Endret 21. desember 2007 av kalli Lenke til kommentar
kalli Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Hadde blitt VELDIG takknemmelig hvis noen kunne hjelpe meg og oppdatere skjermkort driverne mine, siden jeg ikke kan noe om dette...! Så... Er det noen som gidder å hjelpe? Lenke til kommentar
olary Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg skulle akkurat oppdatere samme driver. Har en Dell latitude D510 bærbar pc. Gikk på dell.no og fant drivere til denne pcen der og fant fram til denne driveren http://support.euro.dell.com/support/downl...p;fileid=170751 Lenke til kommentar
kalli Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Endelig noen som svarte! Jeg har en Toshiba Equium laptop og ikke Dell laptop... Har det noe å si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå