Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) i dag på skolen så brukte jeg iTunes litt og da så jeg at det kom opp noe med delte sanger eller noe lignende over spillelistene mine tror jeg. listen het noe som ikke kunne være noe fra maskinen, men en person må ha laget det. kan folk sende sanger til meg med iTunes? kan de ta mine? kan jeg slå av det? Endret 28. november 2007 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 i dag på skolen så brukte jeg iTunes litt og da så jeg at det kom opp noe med delte sanger eller noe lignende over spillelistene mine tror jeg. listen het noe som ikke kunne være noe fra maskinen, men en person må ha laget det. kan folk sende sanger til meg med iTunes? kan de ta mine? kan jeg slå av det? De delte sangene kan normalt ikke lastes ned/opp. Men dette programmet gjør dette mulig, så sant de ikke er beskyttet med et passord du ikke kjenner. Hvis du selv ikke vil dele din musikk, kan du endre på dette i menyen rediger -> innstillinger -> ark fanen "deling". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå