Gå til innhold

PSP tilbehør? Gode spill..?

Jakoozie

Anbefalte innlegg

Hei. Skal gi en PSP i julepresang til broren min. Men jeg lurer på, hva tilbehør finnes og hvilke av disse er nødvendigheter? Er det sånn at en må kjøpe minnekort for å lagre i spill? Hva andre ting er lurt for en som har tenkt å spille? (nesten utelukkende spill. Blir kanskje brukt litt til film også)

Hvis dere har noen spillanbefalinger hadde det også vært fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ha minnekort for å lagre spill ja, følger ikke med i alle pakker. Spillet Daxter er et genialt plattform spill, min personlige favoritt på PSP`en. Men du har jo ikke sagt noe om hvordan spill broren din liker. Finnes så mye rart der ute, er vanskelig å anbefalle noe når man ikke vet hva personen som skal bruke konsollen liker.

Edit: Om du kjøper en Slim modell kan du vel ta med en TV kabel? Slik at han kan koble den opp mot TV`en for å spille/se film. Et bedre batteri kan vel også være greit, da batteriet som følger med konsollen suger eplemos. (Hvertfall batteriet til den gamle modellen.)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Hvis du ikke er redd for å importere er dette en grei deal:

http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=13435

PSP Slim med Daxter spill, Family Guy UMD og 1gb minnekort til en ok pris. Raskt levert på døra med DHL også til omtrent samme prisen som kun PSP'en alene koster i Norge. Daxter er ett av de bedre spillene til PSP, anbefaler også Ratchet & Clank: Size Matters.

Lenke til kommentar
Du må ha minnekort for å lagre spill ja, følger ikke med i alle pakker. Spillet Daxter er et genialt plattform spill, min personlige favoritt på PSP`en. Men du har jo ikke sagt noe om hvordan spill broren din liker. Finnes så mye rart der ute, er vanskelig å anbefalle noe når man ikke vet hva personen som skal bruke konsollen liker.

Edit: Om du kjøper en Slim modell kan du vel ta med en TV kabel? Slik at han kan koble den opp mot TV`en for å spille/se film. Et bedre batteri kan vel også være greit, da batteriet som følger med konsollen suger eplemos. (Hvertfall batteriet til den gamle modellen.)

Han liker det meste av kvalitet. Platformers er nok en god sjanger for ham, han får nemlig ikke spille høyere aldersgrense enn 12, helst mindre. Han kan nok like bilspill også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...