the_masked_cow Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 heisann. jeg er på jakt etter corel photo-paint 10. men klarer ikke å finne noen linker. ps. jeg er ikke ute etter pro versjonen Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kan jeg spørre hva du skal med en såpass gammel versjon? Vet ikke om Photo Paint ble solgt separat den gangen (heller), nå er det bare å finne sammen med andre programmer i Corel Draw Graphic Suite. Hvis du er ute etter et fotoredigeringsprogram, vil jeg anbefale Corel Paint Shop Pro Photo X2. Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Kan jeg spørre hva du skal med en såpass gammel versjon? Vet ikke om Photo Paint ble solgt separat den gangen (heller), nå er det bare å finne sammen med andre programmer i Corel Draw Graphic Suite. Hvis du er ute etter et fotoredigeringsprogram, vil jeg anbefale Corel Paint Shop Pro Photo X2. takk for svar fikk det litt klarere nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå