Zolo Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Driver med et prosjekt med å få vapochill kompressoren og vannkjøling inn i et vannlig fulltower. Det ser slik ut nå. http://www.stud.ntnu.no/~grastvei/pc.jpg Håper å snart få bestilt de siste komponentene for å overvåke temperaturene for å kunne bli helt ferdig med prosjektet.[/url] Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det der ser jo bra ut! Men hvor i helvete skal du få plass til den vanntanken? Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 har klart å presse vanntanken inn. Men det ble trangt om plassen. Hadde målt på forhånd å bygde en størrelse som skulle passe nede i fronten av kabinettet. Det var ikke like lett å få den inn som eg hadde trudd, men det gjekk. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ja men da er jo saken biff Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hmm.. har du flere bilder eller? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Har lyst til å se flere bilder jeg å ! Er det BIE II du har liggende oppå ? Hvor mye har du egentlig brukt på den pc'n din ? Med alt hardware ? Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Bilder fra hele prosjektet kommer når det bllir ferdig. (om 14 dager rekner eg med). :wink: Oppå er det montert en swiftech radioator. Hvis du lure på prisen vil eg ikkje rekne det ut, har ikke oversikt over det og vil ikke vite det selv. Vet berre at det er en del kroner. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det så veldig bra ut! Men det må vel bli veldig liten plass til vanntanken? /serching....more pictures.....when? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå