olopolo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Jula nærmer seg og Xbox 360 er innenfor rekevidde. Så kommer spørsmålet for en som meg med lite konsollerfaring, HVILKEN SKAL JEG VELGE? Kommet fram til to ulike tilbud og varianter. Ønsker råd og veiledning ang. valg. Er det nødvendig med harddisc? OSV... (Tar også imot tips ang. spill. Førstevalg er guitar hero II og III, og Call of Duty 4 Madern Warfare) Spaceworlds tilbud Elkjøps tilbud MvH. KsG EDIT: Hva trenger jeg av ekstra utstyr? En kontroll til er nærmest selvfølge, trådløs eller med ledning? Følger lader med, eller må det kjøpes? Endret 28. november 2007 av olopolo Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Elkjøp sitt tilbud er helt klart bedre, de selger Premium/Pro utgaven, noe som vil si at det er med harddisk. Spaceworld er jeg ganske sikker på er Arcade utgaven, altså uten harddisk. Alt du trenger er vel med, du får med en ekstra kabel (Komponent kabel til å koble til HD tv) på Premium utgaven. Det er med en trådløs kontroller på Premium pakken, I den kan du bruke vanlige batterier (eller oppladbare selvsagt, noe jeg selv gjør). Du kan kjøpe til dedikert batteri med lader, men det er ikke med. Headsett og nettverkskabel er også med i Premium pakken. Endret 28. november 2007 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå