Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 hvorfor kan ikke jeg starte et nytt emne i forumet "annet"? jeg har startet noen andre tråder helt fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Vel.. Over emnelisten står dette: I denne kategorien er det nå stengt for muligheten til å opprette nye tråder. Dette er i første omgang på midlertidig basis, men kan bli permanent. Bakgrunnen for dette er at vi driver og flytter tråder ut av kategorien for å vurdere om den bør fjernes. Forumet er nå blitt så stort at du nok vil finne en egnet kategori å poste ditt emne. Om du har problemer med å finne rett kategori så ta kontakt med administrator eller moderator, så vil de hjelpe deg. På forhånd takk Det er sikkert derfor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 har du peiling på hvor jeg kan spørre om folk under 18 kan handle på nett å få giro? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 ja økonomidelen av forumet. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg