Daniel-G Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har bestilt meg ps3 nå.. De satte opp prisen på elprice.no med 400 kroner igjen, men jeg hadde bestemt meg så.. jeg har også lagt inn bud på dualshock kontroller på ebay, så er det sagt også.. Det blir Burnout:paradice når det kommer.. Men hva er det jeg må ha nå? Call of Duty? -jeg er ikke den som har spilt mest krigslignende spill, mer platform, bilspill, strategi og litt sport (NHL og Fifa..) Det finnes vel noen obligatoriske spill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 burnout kommer tildlig neste år... ellers er det ikke så mange må ha spill på PS3. kanskje, Uncharted.. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Call of duty 4 Assasin's Creed Disse syns jeg virklig er gode og burde testes Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Assassins creed, Cod 4, Fifa 08 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Call of Duty 4, Ratchet & Clank og Uncharted. Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hadde gått for CoD 4, Need For Speed Pro Street og Burout! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Assassins Creed er veldig bra, skal starte på BladeStorm - 100 year war - til uka. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 kjøper du Assassin's Creed og Fifa 08 har du i allefall morro lenge mens du ser deg rundt om hva som finnes Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Må da ikke glemme party-spillet over alle partyspill: GUITAR HERO! Har allerede rukket å bli en slager. KsG Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Cod 4, Fifa 08, pes 08.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Call of Duty 4, Ratchet & Clank og Uncharted. Der er jeg enig i, og du kan importere UT3 som kommer til PS3 11 desember i US Det skal ihvertfall jeg Når jeg har fått spillet så har jo PS3 4 must have spill Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Har tenkt på Guitar Hero også, ja.. men det er jo dyrt.. Så får jo mer glede ved å starte med ett par andre spill, som jeg kan spille lenge med om gangen.. Guitar hero blir litt paft å spille alene litt utover natten kan jeg tro? Er det ikke sagt at Assassins er veldig ensformig? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvis du liker bilspill, vil jeg anbefale deg å laste ned colin mcrae dirt fra ps store, Hvis den demoen faller i smak ville jeg kjøpt det spillet, Ellers burde du tenke på,Assassins Creed,Fifa 08,Call of Duty 4,Uncharted,Need For Speed Pro Street også warhawk. Hvis du går inn på ps store finner du også demoer av Fifa 08,Uncharted,Need For Speed Pro Street. lykke til Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har tenkt på Guitar Hero også, ja.. men det er jo dyrt.. Så får jo mer glede ved å starte med ett par andre spill, som jeg kan spille lenge med om gangen.. Guitar hero blir litt paft å spille alene litt utover natten kan jeg tro? Er det ikke sagt at Assassins er veldig ensformig? Ja guitar hero suger alene, solgte mitt pga veldig veldig ensformig opplevelse vil jeg si Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Cod 4, Fifa 08, pes 08.. Hva er egentlig best av Fifa og PES? FIFA har alltid vært slageren, mye pga kommersielle grunner kanskje.. men mener jeg har hørt at PES har blitt bedre? Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Har begge jeg og liker best Fifa 08... PES08 var vertfall crappy før patchen vet ikke nå da.... Har ikke hatt gidda til og teste etterpå..... Endret 28. november 2007 av Smyegel Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har begge jeg og liker best Fifa 08... PES08 var vertfall crappy før patchen vet ikke nå da....Har ikke hatt gidda til og teste etterpå..... Hva var så crap med Pes før patchen ? :o Lenke til kommentar
4MB Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kjøp deg CoD4(must), AC(litt skuffende, men utrolig morro fordet), også får jeg R&C og NFS i posten snart som jeg gleder meg til å teste Men CoD4 synes jeg er et must for alle PS3-eiere Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Det blir nok CoD ihvertfall.. -Kanskje fifa og Assasins.. Lurer på om jeg skal slenge inn Skate også.. Har spilt en del Tony hawk før, og proving ground er vel bra det og, men skate er visst så utrolig mye bedre? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Det blir nok CoD ihvertfall.. -Kanskje fifa og Assasins.. Lurer på om jeg skal slenge inn Skate også.. Har spilt en del Tony hawk før, og proving ground er vel bra det og, men skate er visst så utrolig mye bedre? Vil anbefale deg å holde deg unna Assassin's Creed. Kjempekjedelig og ensformig spill med lav fps. Gå heller for Ratchet & Clank! COD er forresten gull! Endret 28. november 2007 av qweac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå