sybbelybb Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 mange har vel sett den før.. menmen.. Lenke til kommentar
zlav Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 libresse med transparange vinger er bedre en den ny ob med spiral ganger Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Yup den er old men er forsatt like bra Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 oh shit, hvem visste at jeg gjorde det der? :oops: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 På free6.com var det engang en banner hadde lyd og som snakket vensk om å ringe å knulle henne og hun lagde stønne lyder. Husker en dag da eg surfet på siden og eg hadde ganske høy volum så begynte hun med den dritten og alle i huset hørte det. :oops: Eg sa bare at eg fikk en irriterende pop up Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 På free6.com var det engang en banner hadde lyd og som snakket vensk om å ringe å nyte henne og hun lagde stønne lyder. Husker en dag da eg surfet på siden og eg hadde ganske høy volum så begynte hun med den dritten og alle i huset hørte det. :oops: Eg sa bare at eg fikk en irriterende pop up Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 kjenner meg igjen! Full volum etter gaming: "This web page includes adult content!" Min respons var med utrolig falsk latter og sa at det var en humor side... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Lol Fikk en genial ide!!!! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Lol Fikk en genial ide!!!! høh? :o Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Lol Fikk en genial ide!!!! høh? :oYa'll se one day Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Dere får skaffe dere hodetelefoner så slipper der slike ubehagelige opplevelser Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Da blir man istedet utsatt for slike ubehagelige opplevelser som bruttern blir av og til, først ser han på en film med forholdsvis lav lyd, deretter starter han en MP3 (eller windows, som har en Stratovarius-intro som startlyd) og får slått inn trommehinnene ettersom han har glemt å skru ned volumkontrollen igjen. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 nei, så kjipt det må være... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå