Hashtægg Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Skriver litt om norrøn mytologi og dets påvirkning av samfunnet i vikingtiden. Er utrolig vanskelig å finne stoff om dette (Synes jeg) så lurte på om noen vet om noen bra sider om dette? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hm.. Kunne ha hjulpet om du trengte info om norrøn mytologi men ikkje akuratt hvordan det har påvirket vikingtiden, dessverre. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Hva slags fakta er det du har da? Noe i det hele tatt som jeg selv kan knytte til samfunnet? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Her er en bok ( kan lastes ned i pdf format) skrevet av Varg Vikernes. http://www.burzum.org/eng/library/germansk...anskuelse.shtml Der finner du mye interessant om det meste innenfor Norrøn Mytologi, Har lest den selv og syns den var veldig bra Skal stå litt om invirknigen på samfunnet i dag og mye annet. Endret 28. november 2007 av Skogslik Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Litteratur av Varg Vikernes. Da leser jeg heller Mein Kampf av Adolf Hitler. De to er på samme mentale nivå. Kan godt hende han har skrevet en saklig bok for alt jeg vet, men det er vanskelig å tro! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Den er helt funstendig saklig. er da inegn grunn til negativitet ved Varg Vikernes. ikkje for min del vertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå