Fjernkontroll1 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hallo hallo. Skaffet meg Adobe After Effects tidligere i dag og skjønner ikke bæra Lurte på om dere vet om noen fine sider med godt forklarte tutorials? Hvis det er noen norske sider der ute så hadde jo det vært toppers Håper på svar! Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du kan prøve å se om du finner video tutorials på YouTube Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Det var ikke så greit det... Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Basic Training kan du finne her Videre tutorialer kan du finne her. Lykke til :!: Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Tusen takk! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Har du sett i Help/Hjelp-seksjonen i programmet. Mange programmer har ofte gode hjelp-filer med tutorials, etc. Endret 29. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei, jeg har after effects, og lurer på hvordan man lagrer filmer? Jeg lagrer men det blir bare aep(after effect project) filer? fint med svar!!! Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Du må velge Composition -> Make Movie Ikke File -> Save as Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Eller du kan "Add to rendering queue", som ligger i en meny... Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Og etter det gjør jeg? jeg har gjort det med render queue... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Du vel kva format du vil lagre i under Output module, stad å lagre ved Render to, og klikker Render. Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei! Jeg har prøvd å lage en liten film i After effets, men i programmet får jeg ike hørt på lyd, når jeg spiller av filmen i programmet spilles ikke lyden av også. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Muteknappen er ikke på.. ;P Takker for svar:P Lenke til kommentar
jkarlsen Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hei!Jeg har prøvd å lage en liten film i After effets, men i programmet får jeg ike hørt på lyd, når jeg spiller av filmen i programmet spilles ikke lyden av også. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Muteknappen er ikke på.. ;P Takker for svar:P Litt seint kanskje, men du må trykke på RAM preview under time controls eller null på ttastaturet for å se filmen med lyd i programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå