Mr.Karlsen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Vel jeg har ikke ord... Sendingen begynner på Viasat 4 klokken: 19:25 og via nyhetene kan man se at stemningen på fotball-pøbbene' rundt om i landet stiger. Personlig gleder jeg meg som en unge, selv og jeg er Lillestrøm supporter Vel, la oss diskutere folkens Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Burde heller vært i Fotballforumet? Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har alltid lurt på hvorfor folk snakker om fotball på nett? Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ingen andre å snakke med? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tror nok det er feilpostet ja ... Uansett: Jeg gleder meg til kampen. Blir spennende å se hvordan RBK spiller nå som de virkelig har noe å tape. Morsomt tror jeg det blir uansett hvem som vinner. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ingen andre å snakke med? Og da er et hovedsaklig hardware-relatert forum rette plassen å besøke? Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Vel, vi har nå Fotball kategori her og Men håper jo at Rosenborg vinner Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Slapp nå av, hvorfor kan man aldri starte en tråd uten å bli kritisert? Alt jeg spurte om var om hva dere synes/forventer/syntes om kampen? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Gjett om jeg gleder meg Vært Rosenborg fan så og si hele livet, så dette blir en stor kveld Går for seier!! Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Jeg sitter og ser på en gjeng idioter på Viastat 4, og lurer på om det er trygt og ta seg et bad føre kampen....Uten og miste noe. Så vet noen når selve kampen begynner? Lenke til kommentar
butare Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Gleder og gleder meg fru Blom. Skal se kampen på 51" HDTV. Kampen sendes på ESPN2 i HD her i USA. Skal bli artig å se hvordan kvaliteten er på de første norske sporstsendingene i HD. Må vel heie på RBK, selv om jeg ikke holder med dem i den hjemlige serien. Jeg sitter og ser på en gjeng idioter på Viastat 4, og lurer på om det er trygt og ta seg et bad føre kampen....Uten og miste noe. Så vet noen når selve kampen begynner? Kampen begynner 2045 norsk tid. 0245PM Eastern Time her i USA. Endret 28. november 2007 av butare Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Du din heldige kuk! :!: Neida Vel jeg unner deg denn, jeg er jo ganske godt dekket jeg å da med en 42 tommers HDTV hengans' på stueveggen Takk for infon' da *fyker opp på badet og skrur på krana* Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Ingen andre å snakke med? Og da er et hovedsaklig hardware-relatert forum rette plassen å besøke? Hovedsaklig et hardware-relatert forum? MMmmm nei.. Bedrift, Bil/Båt/Motor, Foto, Forbuker, jobb og utdanning, kultur, lyd og bilde, off topic, samfunn, sport of fritid. Hardware, programmering, programvare, spill, tex, lyd og bilde. Endret 28. november 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Ingen andre å snakke med? Og da er et hovedsaklig hardware-relatert forum rette plassen å besøke? Hovedsaklig et hardware-relatert forum? MMmmm nei.. Bedrift, Bil/Båt/Motor, Foto, Forbuker, jobb og utdanning, kultur, lyd og bilde, off topic, samfunn, sport of fritid. Hardware, programmering, programvare, spill, tex, lyd og bilde. Takker, Den tenker jeg satt Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg for min del driter i kampen. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Helt greit det vettu' Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) hvor kan man se kampen online? edit fant http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=...amp;part=sports Endret 28. november 2007 av b0nna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå