x3ptr Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kjøpte Acer aspire 5610 for snart 1 år siden. jeg kunne da bestille gratis Vista oppgradering og gjorde dette. jeg er ikke fonøyd med vista og vil bytte tilbake til XP.(vet det er mange tråder og har lest alle jeg har funnet men har ikke forstått noen ting) Jeg vill helst ha PC-en slik den var med og kjøre Erecovery greiene. men dette fungerer typisk nok ikke. jeg tror jeg leste et eller annet sted at man måtte ha FAT32 filsystemet for og kunne gjøre dette. stemmer det? har selfølgelig gjort dette om til NTSF. Har aktivert disk2disk recovery i bios. Når jeg trykker alt+F10 begynner PC-en bare og pipe. ingen som vet om jeg kan få innstalert XP på PC-en min igjen. Jeg har prøvd og innstalere XP som jeg alltid har gjort det og da får jeg opp en blå skjerm hvor det står det at Windows har oppdaget et problem, og helt i bunnen står det noe om pci.sys og en masse tall og bokstaver. Hjelp meg!! og takk for Svar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå