tusul Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 kan jeg bruke kola istede for vann?? vil cola virke like bra som vann?? kan henne det blir litt seigt.. forventer ingen svar men det hadde vert fint om dere som har noen mening om dette hadde svrt... coca cola forever!! Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 hehehehahahahahaha.... gjør heller sånn jeg tror ikke det er så lurt jeg Lenke til kommentar
Bach Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Når vi allikevel er i det halvgale hjørnet: :-) Sukkerkullør er vel ikke bra det heller. Men er det noen som har testa med ymse konditorfarger? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 har hørt at cola er en liten smule etsende(akkurat som ketchup) og har blitt brukt til motorvask!!!? så jeg ville ikke ha tatt den sjansen, pga tæring av pakninger, slanger osv. vet ikke helt om detta er sant men jeg ville ikke tatt den sjansen Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 har prøvd med fun light saft uten sukker, men synes at det ikke ble noe tess. Det dannet seg graps som festet seg til filteret på vannpumpa. Fint at dette bare var oppe anlegg som var lett å rense og ikke lukket slik at det hadde blit problem å skiffte ut vannet. Anbefales ikke :oops: Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 kan jeg bruke kola istede for vann?? vil cola virke like bra som vann?? kan henne det blir litt seigt.. forventer ingen svar men det hadde vert fint om dere som har noen mening om dette hadde svrt... coca cola forever!! Herregud da mann, er du helt gal ??? Sløse med Cola på den måten - Jeg er rystet... Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hehe det innlegget du postet her som useriøst er jo mer seriøst enn 90% av de andre innleggene på dette forumet, 10% nyttig ny info, 90% "hva slags leker liker hunden din?" hvilke smileys er de kuleste?" og seff postinger av spm som har vært oppe 200 ganger før. Bra noen kommer med litt nye ting:> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå