AlleDager Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hei. Jeg smører ofte tigerbalsam på lysken, får da også på ballesteinene. Er dette farlig for ballene ettersom det svir litt ogsånt? Admin: Hva er problemet ditt? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det er vel ikke farlig tror jeg. Noe du smører utenpå huden vil jo ikke skade det som er i kroppen. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det er vel ikke farlig tror jeg. Noe du smører utenpå huden vil jo ikke skade det som er i kroppen. jo det kan det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har ikke hørt om skadevirkninger med bruk av tigerbalsam, men det jeg undrer meg på er hvorfor i alle dager smøre nøttene med balsam. Kunne jo nesten like gjerne hengt bjellene innenfor gitteret på tigerburet ... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 begrunn svaret da kjerring If you aint got nothin' nice to say then don't say nothin' Anbefaler deg å følge ditt eget råd Lenke til kommentar
manyquiz Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 lol, tigerbalsam på balla. hah, ja, er ikke vanskelig å lure på om det er skadelig - for det svir no så inn i helvette. brukte å gjøre d for morro skyld med kompisser i fjortisstida ^^ Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er bare å fortsette. Hvis ballene blir borte etter noen måneder, så vet du at det er farlig. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Poenget er at jeg må ha det for å ikke få strekk i Lysken. Det er de båndene som ligger ved siden av pungen. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Går vel ann å smøre forsiktig? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 brukte å gjøre d for morro skyld med kompisser i fjortisstida ^^ Så dere gnidde tigerbalsam på ballene deres? Okay... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 To stk. innlegg fjernet. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå