Gå til innhold

Hjelp til valg av TV

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på hva slags TV jeg burde kjøpe meg. Har funnet et veldig interesant TV, Samsung LE40M86BD (se linken). Lurte på om det var noen som har noen erfaring rundt dette tv-et og om www.pixmania.com er en god nettbutikk å handle på? Har sett litt på andre nettsteder og funnet dette Tv-et veldig billig der. Er det noen som vet om det er et godt tv til å se filmer, spille på via data og konsoller, til vanlig tv-titting osv. lurte også på om det er "best" å ha Full-HD. Har hørt snakk om at det er noe 1080p og 1080i? Har noen peiling på dette?

Link: http://www.pixmania.com/no/no/546744/art/s...tml#accessoires

Tusen takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått høre litt negativ bless rundt M86, men folk sier nå så mye rart... Jeg er uansett så paranoid at jeg gikk for en annen TV da jeg hørte de negative delene med Samsung sine modeller. Les bare denne tråden så ser du hva Samsung sliter med...

Uansett, jeg tror nok at Mr. Lee vil i alle fall være enig i at du bør/kan gå for M86! Han har den TV'en du nevner i innlegget. Bare sjekk signaturen hans nederst i denne tråden. Og han har ofte rett, men kanskje ikke alltid!

Jeg falt nylig på en LG 37LC41 (bare at jeg har 42", omtrent samme specs, bare større) da jeg skulle finne meg LCD-TV som passet til kravene mine, som var de samme som de du stiller. Greit, den har ikke Full HD, men det plager ikke meg. Ser ikke den nevneverdige forskjellen på det uansett. Har blitt fortalt at man ser ikke all verdens forskjell på ikke-FHD og FHD LCD-TV før man kommer opp i størrelsen 42"...

Men men, LE40M86 har bedre med specs enn LC41, så du får nå bestemme selv. Jeg er i alle fall strålende fornøyd med min 42LC41, men vet at det er flere som er storfornøyd med deres LE40M86 også!

Bestilte noe (husker ikke hva) hos pixmania, fikk det etter 3-4 uker! Dessuten, det er flere som har slitt med ventetiden hos de. Prøv å finne andre leverandører enn pixmania og shg. NetOnNet.no, f.eks... Tok meg 4(!) dager på å få et par varer derfra, og det med tanke på at de sender fra Sverige og jeg holder meg til i gokk.

EDIT: Glemte å si at du kan jo også ta en titt på Sony sine TV'er. Har en bekjent som har en Sony KDL-40T3500, og hun er forferdelig fornøyd med den, og ja, den er bra! Også har den bra med specs da. Full HD er den også. Sjekk også ut den første linken jeg la til.

Lykke til.

Endret av Shoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...