Performance Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Mulig denne bare er slem, men jeg lo som faen... hehe detta var en morsom tråd så tenkte jeg skulle slenge ut noe fra da jeg gikk i 10'nd(fjord btw) vi hadde nsje ikke er en jente i klassen som kansje ikke er av den skarpeste typen å en dag fortalte læreren at på idrettsdagen så skulle alle de som ikke skulle i slalom bakken skal til bjønåsen til fots å da bryter hu inn å sier '' hvor er fots??'' :!: å en annen gang i krl timen så spørte hu en i klassen ''hvilket år ble jesus født a?'' '' hva tror du? år null da vettu'' ''kutt ut å tull det fantes jo ikke noe annet en dinosaurer før år null da'' å et gullkorn til skjedde etter hun hadde vært hos tannlegen læreren: hvor har du vært? det er jo snart store fri Hun: jeg har vært hos tannlegen å så gir hun lappen til læreren lærener: du hadde time 8:15 å køpkka er nå 11:45 horfor kom du ikke før? hun ja men jeg borra fram til kl halv ti om trent å så måtte jeg hjem om for å hente bøker å da jeg tok bussen måtte jeg betale voksen bilett! Lærerne: hva har det med saken å gjøre? hun: det tok lengere tid siden jeg betalte for voksen læreren: det tar ikke lengere tid å ta buss selv om du betaler voksen bilett vet du men det hun mente var at hun ikke hadde nok penger til buss hjemme i fra til skolen Dude! Seriøst det der var ille å lese! Prøvd med punktum (.) noen ganger, og litt staving skader ikke. Han svarer tilbake... ( å sorry dere som iriterer dere med at jeg suger med å skrive punktum osv jeg er dystletiker å jeg vet jeg sliter med det trenger ikke noen på minner om den nei Det skrives Dyslektiker. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Fortsettes her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=869548 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg