Krishell Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Var på lan og skulle koble til katodene mine. det gikk 2 sek og hørte et "pang". lukter dritt som f** og jeg ser at det buler opp av den blå kondensator boksen som fulge med. http://www.vqb.biz/img/lan2/images/s%E5nn%...%20sprengte.jpg <--- Der sitter den, smelta inn i plastikken. /me er glad den plastikken var der. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Feil polaritet? For høy spenning? Defekt produkt? Elektrolyttkondiser sprenger hvis de får for høy spenning eller blir koblet feil vei, ettersom elektrolytten da begynner å koke. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Gikk Elektro Grunnkurs i fjord. Der stappa vi kondensatorer rundt om i alle stikontakter så de sprengte! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Katoden satt i som alltid, var bare når jeg starta/trykke knappen denne gangen. koster ikke mange kronene like vell. men lurer på hva som skjer når jeg skal teste neste gang. Ingen andre ting har røket i kabinettet så var nok "konvertertern" sin feil. Men var jo litt artig se hvor langt den greia kom gjennom plastikken. den buler godt opp på andre siden Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Tosk! Forminsk den deilige avataren din før du begynner å kaste dritt. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Vell, han er vell en av 14issene som pleier være her når de er på skolen vell. Men det går vel bra til den dagen de begynner vise ip her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå