PCLIEN Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hei. Trenger 2 x 30 mm vifter for å bruke på en prosjektor. Jeg ønsker den viftetypen som kjøler best. Støy og lyd betyr ikke så mye iforhold til kjølekapasiteten. Jeg har en ask c60 prosjektor. Fikk etterhvert problemer med at den ble for varm, og slo seg av. Jeg byttet de originale 30 mm viftene med 80 mm papst. Dette ble ikke vellykket da det virket som om papsviftene ikke fikk nokk strøm til å drives raskt nokk rundt. Det er ikke vanlige standard strømkontakter på disse viftene, så jeg måtte klippe av kontaktene på de gamle viftene og lodde dem på ledningene til papstviftene. De gamle viftene var plastvifter av et ukjent merke. Noen som kan anbefale noen 30 mm vifter som kan kjøle prosjektorn (ikke med farger og lys). Antar at jeg må klippe kontaktene og lodde dem på igjen. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 ser at man kan få kjøpt en 30mm vifte på microplex. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=T...C&mcat=c353 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå