hawaii2k Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har klart ut spillet og vil gjerne dra på leting etter templars og flagg. Men for hver gang jeg skal starte opp så må jeg se en relativt lang filmsekvens før jeg kan spille. Er det noen måte å hoppe over dette på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 hvis du saver etter rulleteksten, kan du gjøre hva du vill inne i Animusen. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Det vet jeg. Problemet er at når jeg trykker på "continue" i hovedmenyen, så skal man jo velge hvor lang tilbake man hukommelsen rekker. Hvert punkt har noe med et oppdrag å gjøre, dermed så må jeg se på at han "lederen" står og babler. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 "Sliter" med det samme selv.. Utrolig irriterende at man ikke bare kan hoppe rett inn til byen, men må følge selve storylinen :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå