Gå til innhold

DVD-platene dine råtner

rvenes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heldigvis bor jeg i Norge

Nææ.. Du er heldig du som bor i Norge.

Fra dinside: "En nettside har listet 18 titler kjent for å ha slike mangler. Det gjelder blant annet Planet of the Apes fra 1968.."

Det er jo ikke rart det skjer, den er jo fra 1968. (hohoho, bra humor eller.. :wink: )

Lenke til kommentar

Dette er den samme historien som gikk i CD'enes barndom. Den gang fikk alle høre at musikk-CD'ene bare hadde en levetid på maks 10 år, ettersom laget som beskyttet dataene kom til å oksydere langsomt bort... Ettertiden har vist at dette var *feil*.

Det er klart at det kan forekomme feilproduksjoner, men generelt bør man vel kunne anta at DVD'er flest vil ha god levetid.

Hvor lang levetid har forresten brente CD'er? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Du må kjøpe deg bedre skjerm, eller skaffe deg briller.

Det er slik moderatorene vil ha det, og eg akter og følge deres ord!

Haha bedre skjerm, jeg har godt nok skjerm, men det for vere maate paa hvor liten skrift man skal ha. Ser ut som du bruker storrelse 4-6 eller noe slikt, lol.

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
Kan ikke folk heller lære seg til å bare bruke sig'en når den faktisk gjør nytte for seg? Eksempelvis hvis du har problemer og trenger å vise specs. Er så laban å måtte bla dobbelt så langt på hver side pga uhorvelig mange idotiske og unødvensige sigs.  :evil:

Litt tungvindt å slå sig av og på da?? Det er jo helt normalt å ha sig.

Dessuten er det greit for de som VIL ha hjelp til noe... de kan se at du f.eks har samme utstyr som dem selv, og så sende deg et spm.

Ingenting å irritere seg for synes nå jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...