WaterMarked Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Jeg skal kjøpe en 42tommer, og må si at Panasonic TH-42PX70 virker som en meget god skjerm, og ikke minst så får man den for en grei pris. Problemet er bare at den blir nok brukt til spilling og jeg er litt usikker pga oppløsningen, bør jeg gå for den med full hd. Jeg ser en del film og, så skjermen må både takle spill og film på en grei måte. Er denne skjermen bra til spill, og hd-filmer selv om den ikke har full hd?? Er det noen bedre skjermer som koster rundt 0-13000kr? Det er så mange skjermer på det prisnivået at jeg blir helt satt ut. Eneste jeg vet at jeg ønsker en 42tommer med bra bilde og uten etterslep... Takk for all hjelp, jeg trenger det. Btw. Hvor mye koster denne skjermen i vanlige butikker. Endret 28. november 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg skal kjøpe en 42tommer, og må si at Panasonic TH-42PX70 virker som en meget god skjerm, og ikke minst så får man den for en grei pris.Problemet er bare at den blir nok brukt til spilling og jeg er litt usikker pga oppløsningen, bør jeg gå for den med full hd. Jeg ser en del film og, så skjermen må både takle spill og film på en grei måte. Er denne skjermen bra til spill, og hd-filmer selv om den ikke har full hd?? Er det noen bedre skjermer som koster rundt 0-13000kr? Det er så mange skjermer på det prisnivået at jeg blir helt satt ut. Eneste jeg vet at jeg ønsker en 42tommer med bra bilde og uten etterslep... Takk for all hjelp, jeg trenger det. Btw. Hvor mye koster denne skjermen i vanlige butikker. hei jeg har den tven og bruker den til noe spilling(ps3 med hdmi kabel) og jeg syns det går og er veldig bra, nå er ikke jeg noe annet enn hobbybruker men er veldig fornøyd, jeg syns det er veldig klart og fint bilde, også på spilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå