Gå til innhold

Office 2007, splitte skjermen vertikalt.


Matsemann

Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Sitter nå på Office 2007 og ny PC, og vil ha to sider oppe samtidig som jeg skriver, uten at de nødvendigvis må være etter hverandre. Jeg tenkte på å bruke "del"-funksjonen, som jeg har brukt før, men den virker kun horisontalt. Jeg vil ha vertikalt, altså flere vinduer i bredden. Tips?

 

Kan bare trykke på "nytt vindu" og legge de ved siden av hverandre, men blir ikke helt det samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det gir ikke ønsket resultat, da side 1 og 2, 2 og 3, 3 og 4 eller lignende kommer ved siden av hverandre. Jeg vil ha muligheten til å se side 1 og 10, akkurat som man kan med "del", bare horisontalt.

 

Men takk for forslaget. (:

 

Ah, beklager, leste litt fort. Da er det nok kun løsningen med to vinduer som fungerer. Men: Med standardinnstillinger får du dobbelt sett med knapper på båndet og to knapper på oppgavelinjen. Du kan gå inn på Office-knappen -> Word Options -> Advanced -> gå til Display og fjerne haken foran "Show all windows in the task bar". Da får du bare en knapp på oppgavelinjen og bare et sett med knapper på båndet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...