HulkHaugen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hei! Jeg skal "designe" noen t-skjorter (Fotballdrakter ). Det jeg lurte på er hva slags oppløsning som tilsvarer et A4-ark, for å få grei kvalitet? Lurte på å tegne noe simpelt i Photoshop, og så selvfølgelig nummer til å ha på ryggen.... Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Fant ut at jeg bare kunne stille inn på cm isteden for pixler... brukte 72 pixels/cm og endte opp med 1512px x 2138px. Tror ikke det blei så steingalt... Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Personlig ville eg annbefalt bruk av Illustrator der og lagd det i vektorgrafikk. Lettere å sjå mål og garantert bra då. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Prøv å skrive ut 72dpi på printeren din du. Det blir kornete. Anbefaler deg å kjøre opp på minst 150, jeg pleier å kjøre 300dpi på ting som skal skal ut i "verden". Skader ikke å ha høyere oppløsning enn nødvendig. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg ville ikke kjørt mindre enn 300 DPI tror jeg. Avhengig av hvor mye foto det skal være på t-skjorta, ville jeg vurdert vektorgrafikk (uavhengig av oppløsning - ingen kvalitetstap). Prøv Adobe Illustrator som nevnt. Det funker fett til trykksaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå