lucky666 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Skal erstatte et gåent PCI trådløst nettverkskort,og trenger anbefaling til et med god rekkevidde og greie drivere.PC-en står en etasje over routeren og i den andre enden av huset. Har en D-Link DIR-655 router. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har du et ledig PCIe spor kan dette kortet fra D-Link brukes, fikk et på mandag og satt inn i PCIe X16 slott nr. to på mitt Crossfire hovedkort, fungerer OK, men eg bør sikkert rydde litt (fjerne drivere ++ til mitt ex PCI "g-kort"), fikk D-Link 655 ruter fredag, men den er satt opp til g og n trafikk... Surfa litt mandag og det såg ut som det blei sendt endel flere pakker enn mottat, skal heim til helga og prøve og rydde litt D-Link har og DWA-547 som er et PCI "n-kort". Det stod på eska til PCIe kortet eg fikk 11 års garanti fra D-Link, samme som på ruteren, virker som de stoler på produkta sine... Det optimale kortet etter mitt syn er kortet med PCIe, siden den "interne" farten er høyere og kaskje mer "fremtidsretta".. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Takker for svar.Det PCIe kortet så intressant ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå