Gå til innhold

Trenger hjelp/råd. Hva skal jeg gjøre?

gigax

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en samfunnsorientert og forholdsvis skoleflink person. Går førsteåret på studiespesialisering, altså allmennfag.

Jeg har tidligere hatt lyst til å være feks psykolog, fordi jeg er utrolig fascinert av mennesker. Jeg er har også en stor lidenskap for data og skriving og språk. Sjekket opp hva som skal til for å utdanne meg innen IT, men jeg må vel sannsynligvis ha teoretisk mattematikk, og jeg har bare praktisk(er for seint å bytte). Jeg suger helt og holdent i matte. Ligger på 4, noe som er ganske lavt i praktisk matte. Læreren sier dog at jeg er god for en femmer.

Liker som sagt å skrive, får som regel femmere i både norsk, engelsk og tysk. Skal skrive en bok i løpet av livet mitt, det er et av målene mine! :D

Har også vurdert en jobb innen statoil eller noe i den duren, men det fleste krever masse matte og sånt. Hvorfor MÅ man være så j*vlig god i matte hele tiden?

Jeg er ganske deppa for tida, fordi jeg synes det er leit å ikke ha et mål å jobbe etter. Hva fanken skal jeg bli? For å være helt ærlig: orker faen ikke å sitte i kassa på rema til jeg er pensjonert!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...