gigax Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hei. Jeg er en samfunnsorientert og forholdsvis skoleflink person. Går førsteåret på studiespesialisering, altså allmennfag. Jeg har tidligere hatt lyst til å være feks psykolog, fordi jeg er utrolig fascinert av mennesker. Jeg er har også en stor lidenskap for data og skriving og språk. Sjekket opp hva som skal til for å utdanne meg innen IT, men jeg må vel sannsynligvis ha teoretisk mattematikk, og jeg har bare praktisk(er for seint å bytte). Jeg suger helt og holdent i matte. Ligger på 4, noe som er ganske lavt i praktisk matte. Læreren sier dog at jeg er god for en femmer. Liker som sagt å skrive, får som regel femmere i både norsk, engelsk og tysk. Skal skrive en bok i løpet av livet mitt, det er et av målene mine! Har også vurdert en jobb innen statoil eller noe i den duren, men det fleste krever masse matte og sånt. Hvorfor MÅ man være så j*vlig god i matte hele tiden? Jeg er ganske deppa for tida, fordi jeg synes det er leit å ikke ha et mål å jobbe etter. Hva fanken skal jeg bli? For å være helt ærlig: orker faen ikke å sitte i kassa på rema til jeg er pensjonert! Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 DU har allerede opprettet en tråd om dette, men i feil forum. Jeg rapporterer denne og ber om at den blir slettet, og at den andre tråden blir flyttet https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=870238&hl= Lenke til kommentar
gigax Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Oioi. Beklager, det så jeg ikke! Trodde ikke den ble posta jeg. Takk for at du tar deg bryet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg