storkers Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 hvordan kan man finne ut hva alle prossesene er? jeg har en hel haug av ting som jeg mistenker stjeler en del resusjer og får pc`n til å gå tregt. når jeg kunn har explorer oppe og ikke gjør noe annet, ligger bruken av cpuen på 20-50% konstant,er dette normalt?jeg har sjekket oppstarts programmer å kjører crapcleaner annenhvær dag å har god plass på hd.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) du kan jo google prosessene og se hva de hører til. sjekket nettopp, og jeg ligger på ca. 16% har oppe pidgin med samtaler, MM 3rc3 med radiostreaming og Firefox 3.0b1 med fire faner. (egentlig utrolig lite, ligger ofte på 15+ faner) edit: kjører også Thunderbird som sjekker etter mail annenhvert minutt pluss antivirus. Endret 28. november 2007 av hernil Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 denne side kan sikkert hjelper deg: http://exelib.com/ lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå