DementedAlbino Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Like vanskelig hvert år. Så hva velger DU å gi? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 oh shit, det var DET óg ja... tror jeg venter og ser hva folk svarer her jeg... Lenke til kommentar
YBD Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Det blir alltid tulipaner fra meg, får ikke somlet meg til å kjøpe noe annet. Men så ønsker hun seg det da. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 bakepensler eller slikkepott! eventuelt blomster.. slike ting slår ann.. hva med frokost på senga? og et kort! Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 høh de fleste her har det jo ok da, tenk på meg da... både "mamma" og dama også såååå oppfinnsom og impulsiv som jeg er..... blir vel tulipz og kansje noe smykke greier (til dama da).. valentines neste fredag da så skal hu (dama) ha noe da og.. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 det er MORSdag.. man skakke gi no til dama da? har man unger som er små så må man kanskje gi mamma noe fra dem.. men ikke fra segselv? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 tja dattera på 3 har ikke fatta den der gå-i-butikken-selv greia enda... så jeg må kjøpe til dama... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 tja dattera på 3 har ikke fatta den der gå-i-butikken-selv greia enda... så jeg må kjøpe til dama... hehe typisk! men da blir det noe fra dattera på 3 ikkesant.. ikke deg.. selvom det er dine penger :wink: Lenke til kommentar
Bach Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Har bakt kake tidligere, og det ble tatt godt imot. Blir nok en sak med marsipanlokk i år. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hei! Eg har ikkje bestemt med kva eg skal kjøpe eventuelt lage som morsdagsgave.Eg har ei lita stund til før eg er nødt til å ta det endelige valet. Nokre synes det kanskje kan bli litt i meste laget med alle desse dagane: Morsdag,farsdag,mandag,kvinnedagen,frigjeringsdagen,nasjonaldagen,valentinsdagen,søndagen. Snart blir det kanskje også ein datterdag siden vi allerede har ein søndag. Likestilling mellom kjønnene er jo ein kampsak for ein del mennesker. Så spørs det om vi andre må ta til takke med onsdagen (Åndsdagen). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har ikke til vane å gi noe til morsdag, farsdag osv, noe som Mr.Hassan påpeker veldig bra. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hei!Snart blir det kanskje også ein datterdag siden vi allerede har ein søndag. Likestilling mellom kjønnene er jo ein kampsak for ein del mennesker. Ordspill er gøy Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Har ikke som vane å gi noe til henne men eg tror eg skal kjøpe noe fint til henne i år. En bonsai kanskje? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 jeg tror jeg bare laster ned og brenner ut det nyeste Robbie Williams-albumet... hun blir sikkert glad nok for det.. Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det vanlige A4 arket med gratulerer er vel fortsatt en slagger... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Var heller masse dårlige forslag her synes jeg. Må vel finne fram oppfinsomheten selv tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå