Gå til innhold

Villeste borttauing av kjøretøy jeg noensinne har sett

Anbefalte innlegg

Når jeg kom hjem i dag, så jeg den villeste borttauinga jeg noensinne har sett. Jeg bor i et nogelunde stort borettslag i Oslo. Omtrent 15 blokker el.. Da har man jo selvfølgelig også et sett med parkeringsregler, blant annet så har man ikke lov til å parkere i mer enn 20 minutter utenfor blokkene. Står man i over en time, kan man ha uflaks og blir tauet bort.

Når jeg nærmet meg gata mi i dag, stod det en diger tauebil der med planet nede.. Jeg tenkte "haha, jess! sucker!".

Jeg ble PAFF da jeg så tauemannen komme trillende på EN ELEKTRISK RULLESTOL FOR BEVEGELSESHEMMEDE!!

Jeg nekter å tro at denne har vært i veien for noen da tauemannen lett klarte å trille den minst et kvartal.. Hva skjer med folk?

Har ikke disse menneskene samvittighet? Stakkaren kommer til å melde denne rullestolen stjålet - kommer aldri til å kunne innbille seg at den er blitt TAUET BORT, har sannsynligvis ventet i flere år for å få den fra kommunen.. (Bør jeg melde fra hva jeg så til Politiet, i tilfelle eieren melder den stjålet?)

Derimot, naboen min med en feit landrover står utenfor timevis dag ut og dag inn - tauebilen kom ÈN gang, men snudde med en gang de så bilen.. Til tross for at denne bilen direkte sperrer hele veien når den først står der!!

Dette er parkeringsselskapenes sanne ansikt. Dette er slik samfunnet er blitt i dag.

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...