Melkekartong Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Når jeg kom hjem i dag, så jeg den villeste borttauinga jeg noensinne har sett. Jeg bor i et nogelunde stort borettslag i Oslo. Omtrent 15 blokker el.. Da har man jo selvfølgelig også et sett med parkeringsregler, blant annet så har man ikke lov til å parkere i mer enn 20 minutter utenfor blokkene. Står man i over en time, kan man ha uflaks og blir tauet bort. Når jeg nærmet meg gata mi i dag, stod det en diger tauebil der med planet nede.. Jeg tenkte "haha, jess! sucker!". Jeg ble PAFF da jeg så tauemannen komme trillende på EN ELEKTRISK RULLESTOL FOR BEVEGELSESHEMMEDE!! Jeg nekter å tro at denne har vært i veien for noen da tauemannen lett klarte å trille den minst et kvartal.. Hva skjer med folk? Har ikke disse menneskene samvittighet? Stakkaren kommer til å melde denne rullestolen stjålet - kommer aldri til å kunne innbille seg at den er blitt TAUET BORT, har sannsynligvis ventet i flere år for å få den fra kommunen.. (Bør jeg melde fra hva jeg så til Politiet, i tilfelle eieren melder den stjålet?) Derimot, naboen min med en feit landrover står utenfor timevis dag ut og dag inn - tauebilen kom ÈN gang, men snudde med en gang de så bilen.. Til tross for at denne bilen direkte sperrer hele veien når den først står der!! Dette er parkeringsselskapenes sanne ansikt. Dette er slik samfunnet er blitt i dag. Endret 28. november 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Feil med den elektriske rullestolen? Tauebilene tar også andre oppdrag.. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Feil med den elektriske rullestolen? Tauebilene tar også andre oppdrag.. Jeg håper for guds skyld det samme.. (Edit: Men i så fall er det første gang jeg ser noe slik foregå kl 1630..) Endret 28. november 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Her er en til http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen...icle1466826.ece Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har faktisk sett et bilde av en el-stol\kjøretøy bli hentet med en Vikingbil. Jarmo: kanskje eieren har tatt heisen opp? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Da da da da. Da da da da. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det kan jo være at det var noe gæli med rullestolen. Vet selv at diverse biltaue firmaer tar på seg oppdrag i å hente andre "kjøretøy" som f. eks rullestoler, da de er for store til å få plass i en vanlig bil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå