stiff-leet Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Hei. Skal kjøpe nytt gamer headsett. Headsettet skal bestilles på PS.no Blir et av disse: Misc SteelSound 5H v2 Headset Creative Headset Fatal1ty Gaming Headset w/Mic Hvordan headsett burde jeg velge? Kan selvfølgelig også ta et annet hvis dere mener det! Takk for alle svar jeg får Endret 29. november 2007 av stiff-leet Lenke til kommentar
fyhn Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 helt klart creative sitt Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) helt klart creative sitt Nå kjenner jeg deg. Kjenner faktisk trådstarter også (Broren min). Jeg veit at du svarer Creative pga at du har det. La oss heller vente og høre hva di "proffe" har å skrive om headset... Endret 28. november 2007 av JFM Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ikke for aa kapre traaden din Jeg har ogsaa shortlisted to produkter, hhv 1) Creative Fatal1ty 2) Razer Barracuda HP1 Min soleklare favoritt ut fra intensive research av reviews er Razer modellen Hvorfor Steelsound? Lenke til kommentar
fyhn Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 helt klart creative sitt Nå kjenner jeg deg. Kjenner faktisk trådstarter også (Broren min). Jeg veit at du svarer Creative pga at du har det. La oss heller vente og høre hva di "proffe" har å skrive om headset... men eg har prøvd begge de headsettan og eg meina faktisk at creative sitt.... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Begrunnelser er tingen om man skal få sin egen mening hørt. (Jeg har ingen egen mening, fordi jeg ikke har prøvd noen av settene, dog ville jeg nok selv gått for en vanlig hodetelefon fra et kjent merke, samt en mikrofon "løst".) Lenke til kommentar
DHM Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har heller ikke prøvd noen av disse, men hvis du ser på specs: SteelSound 16 - 28000 Hz Fatal1ty 20 - 20000 Hz Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har Steelsounden. Kjempe fornøyd med den. Har ikke prøvd creative sin, så kan ikke si noe om den. Men i alle fall er lyden knall i Steelsound 5H v2. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 SteelSound 16 - 28000 HzFatal1ty 20 - 20000 Hz Kan du forklare oss noobs hva det betyr? Lenke til kommentar
DHM Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 SteelSound 16 - 28000 HzFatal1ty 20 - 20000 Hz Kan du forklare oss noobs hva det betyr? Er noob selv så det blir ingen god forklaring hz vil vel si lydfrekvensen, dvs SteelSound har et større lydbilde siden den kan gå dypere, og lysere enn Fatal1ty sitt. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Et lydbilde som er større enn din egen hørsel. Det menneskelige øre kan høre frekvenser i spekteret 20Hz-20KHz, og det er derfor heller lite vits i med mer. Dessuten er selv CD-lyd tatt opp i 20Hz-20KHz, og det er vel ganske få som sitter med bedre kilder enn det. Lydkvalitet og frekvensspekter har som regel også veldig lite med hverandre å gjøre. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 SteelSound 16 - 28000 HzFatal1ty 20 - 20000 Hz Kan du forklare oss noobs hva det betyr? Er noob selv så det blir ingen god forklaring hz vil vel si lydfrekvensen, dvs SteelSound har et større lydbilde siden den kan gå dypere, og lysere enn Fatal1ty sitt. Hz er lydfrekvensen ja, men det at steelsound har større lydbilde selv om frekvensspekteret er større har jeg liten tro på. Jeg tenker da på at mennesket kun hører mellom 20 og 20000Hz, over og under det hører vi ikke. Lydbildet vi kan høre blir også mindre jo eldre man blir, så mer realistisk så hører vi ca. 20-18000hz når man er rundt 20år. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 SteelSound 16 - 28000 HzFatal1ty 20 - 20000 Hz Kan du forklare oss noobs hva det betyr? Er noob selv så det blir ingen god forklaring hz vil vel si lydfrekvensen, dvs SteelSound har et større lydbilde siden den kan gå dypere, og lysere enn Fatal1ty sitt. Hz er lydfrekvensen ja, men det at steelsound har større lydbilde selv om frekvensspekteret er større har jeg liten tro på. Jeg tenker da på at mennesket kun hører mellom 20 og 20000Hz, over og under det hører vi ikke. Lydbildet vi kan høre blir også mindre jo eldre man blir, så mer realistisk så hører vi ca. 20-18000hz når man er rundt 20år. Men da fikk vi det unnagjort, har bare hatt om hz en gang i naturfag (haha). Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 så hvilket burde jeg velge? må tenke på at creative sitt koster: 380kr. og steelsound sitt koster: 590kr. Lenke til kommentar
olemagnus Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har steelsound, knall fornøyd. Om det er fps spill som cs og slikt du skal spille er dette kjempe greier. Vet ikke hvordan crative sitt er, men dette er designet for skikkelig gaming, og du vet alltid hvor folk kommer:) Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Du har sikkert bestilt nå men uansett vil jeg si at jeg har hørt at Fatal1ty headsettet er vondt å ha på i lengden. jeg hadde tenkt til å kjøpe det helt til jeg fikk høre det. og det var det også mange som sa. Jeg bestilte just Steelseries 5 v2, det har jeg alldri hørt noe dårlig om. Christoffer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå